2 Aug 2010

Intrebari si raspunsuri » ,

Catel cu otita

Am un pechinez in varsta de 3 ani. A facut o otita usoara, medicul veterinar i-a facut o injectie cu antibiotic, dupa care i-a prescris pastile antibiotice. Dupa prima zi de tratament, a inceput sa aiba scaune moi, vomita, tremura, nu mai mananca, e trista. Am intrerupt pastilele dupa 2 zile pentru ca nu i le pot da pe stomacul gol. Medicul meu a plecat in concediu, va rog dati-mi un sfat!



Un raspuns

O vizita la un alt veterinar ar fi ideala, unde sa prezentati tratamentul primit pana in prezent, si simptomele. Nu ezitati in a cere o a doua opinie daca primul tratament nu da rezultate, dar niciodata nu tratati catelul dupa sfaturi medicale de pe internet!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.