5 Iun 2010

Intrebari si raspunsuri »

Catelul meu are demodecia?

Am un catel pekinez… D 7 luni. De o luna d zile a inceput sa ii cada parul si i-a aparut o bubitsa la nivelul buzei inferioare. Acum am descoperit deasupra membrului stang fata o bubitsa destul de mare. Am dus-o la veterinar si i-a administrat 3 injectii si mi-a recomandat canider u si un ulei vitaderm cu adiministrare orala. Dupa c am administrat uleiul i-am dat cu unguentul respectiv si la nici 2 min toata fata catelului s-a umflat iar locul respectiv s-a inrosit… De ce? … Este posibil sa fi facut o reactie adversa la acest unguent? Tin sa precizez k am aplicat comprese cu apa rece so s-a mai desumflat.



2 raspunsuri
Marius Munteanu 6 iunie 2010 la 1:03 am

Simptomele indica foarte clar o reactie alergica la ulei sau la unguent. Nu mai repeta tratamentul si mergi din nou la medic.Tratamentul trebuie schimbat.

nu e alergie,e reactie la canider u.si eu am un mops care are demodecie si la prima aplicare cu canider u i s-a inrosit pielea.oricum,e o boala care se trateaza foarte greu si in plus poate sa reapara oricand dupa ce se vindeca.eu am schimbat veterinarul dupa ce am fost de 3 ori la el si a zisca nu e nimic important.la a4a vizita am insistat sa i se faca un raclaj,si am avut dreptate:era demodecie.acum facem tratament si cu amilaz(baite cu amilaz).e fff neplacut,in plus,saptamanal facem si injectii.sper sa se amelioreze.va dau un sfat:MARE GRIJA de unde va luati puiutii,deoarece e o boala genetica si cei care sufera de demodecie NU ar trebui sa fie lasati sa faca pui pt ca si puiutii lor vor avea probleme cu aceasta boala.

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.