27 Iun 2011

Intrebari si raspunsuri »

E normala reactia de apatie, voma, diaree si lipsa pofta de mancare (nu a mancat/baut toata ziua)la o zi dupa deparazitare interna cu drontal plus?

Catelusul e peckinez,are in jur de un an(l-am gasit duminica), 3,8 kg,si a luat ieri 1/2 pastila drontal plus pt deparazitare interna.pana la tratament era f vioi si nu aveam probleme cu mancatul.nu a eliminat paraziti dar nu mai stiu ce sa-i fac sa fie iar bine.va rog frumos sa ne ajutati cu un sfat!multumesc!



2 raspunsuri
Marius Munteanu 27 iunie 2011 la 4:32 pm

Este specificat ca Drontal plus poate da uneori efecte secundare: diaree, voma, apatie etc. In aceste cazuri, se recomanda o consultatie la veterinar. Atentie, cainii mici se deshidrateaza foarte repede, de aceea e bine sa fie dus la medic daca nu bea apa.

Buna, o problema asemanatoare are si catelusul meu de 7 săptămâni. In urma cu 5 zile i-am administrat drontal. Paraziții au fost eliminati insa diareea este încă prezentă. Are pofte de mâncare, se joaca, nu da alte semne ca ar fi ceva neregulă. Nu are încă nici un vaccin deoarece este prea mic, de aceea imi fac griji ca nu cumva sa fie vreo boala. Am avut mare grija la alimentatie, i-am dat doar bobite uscate si am avut grija sa bea suficienta apa.la un moment dat începuse să se întărească scaunul dar din senin (azi) a luat-o de la capat. Mâine dimineață ma voi duce la veterinar.

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.