23 Iul 2010

Intrebari si raspunsuri » ,

Este normal ca dupa deparazitarea interna sa vomite, sa nu manance si sa doarma toata ziua?

Am si eu un puisor de Bichon Havanez in varsta de 2 luni. Dupa ce l-am deparazitat si intern, cu un sfert de pastiluta Cestal (la recomandarea vetului) pe zi ce trece e tot mai rau. De 2 zile nu mananca, bea doar apa si vomita si doarme toata ziua. A eliminat un parazit si prin voma. Este lipsit de vlaga. Se reface? Mi e frica sa nu-l pierd.



Un raspuns
Marius Munteanu 23 iulie 2010 la 2:27 pm

Daca apare o problema dupa deparazitarea catelului, trebuie intotdeauna sa il duci la medic. E posibil sa aiba o reactie adversa la medicament, dupa cum e posibil sa fie o problema legata de toxinele pe care le lasa parazitii atunci cand este administrat un antiparazitar. Daca manifestarile cainelui intra sau nu in sfera normalului (in sensul ca pot exista efecte secundare, dar se pot remedia sau dispar dupa un timp), sau daca e cazul sa se intervina pentru a preveni eventualele complicatii, numai medicul care a prescris medicamentul este in masura sa iti spuna.

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.