16 Ian 2012

Gasit mascul pechinez zona str.Roma

Catalul a fost gasit in zona Taxe si Impozite sect.1. E foarte dragostos.Am fost cu el la doctor si nu are nici o problema medicala.proprietarul sau un doritor sa imi lase un mail.

Adresa de email :

photo.JPG (1 MB)

17 mesaje

Catelul cred ca se numeste TOMITA.Stapana a postat anuntul pe http://www.animale.ro Are nr de tel 0765980840

te rog urgent suna-ma este catelul meu te rog mult de tot 0765980840 sau 0723606612 te rog mult mult

http://www.adoptiicaini.com/caini-pierduti-gasiti/bucuresti/ am postat si aici anunt cu el pierdut

domnul marius va rog contactati-ma la orice ora va rog

Alice dar tu de ce nu-l contactezi pe domnul daca pe bune e cainele tau?

pentru ca nu am nici un numar de telefon unde sa il pot suna … am decat adresa de email la care nu raspunde am trimis mesaje la adresa lui si nici un raspuns pana in seara asta:((( nu inteleg va rog cine ma poate ajuta cu vreo sugestie ceva ce sa fac sa dau de domnul marius

poate primeste prea multe emailuri si nu il vede pe al dvs:(sper sa-l recuperati.dati-i add si pe messenger poate il gasiti acolo

am dat si add i-am lasat si mesaje pe mess dar nimic….ma gandesc ca poate nu a scris corect adresa de email dar totusi poate intra si vede ca il caut pe sait aici si ca cineva il cauta pe tomita:((( offf de cand am vazut poza cu el aici ca a fost gasit si ca nu il pot strange in brate mi se rupe inima in doua ca nu este inca la mine in brate

Mariu daca tot esty om bun si vrei sa dai cainele inapoi stapanului dc nui raspunzi la mail ca oricum chinui si cainele asa poate il are de mic si sufera dupa el

intradevar il am de cand era mic avea doar 2 saptamani cand l-am luat si mi-a fost alaturi in momente foarte grele si dure in timpul asta si pentru mine tomita este mai mult decat un animal de companie este ca si cum ar fi copilul meu si ma doare sufletul ca nu il am langa mine:(((
D-ul marius va rog sunati-ma va ofer recompensa lucru care nici nu se punea in discutie numai va rog sunati-ma la orice ora va multumesc din inima

Off imi pare rau…am inteles acum:(
Nea Marius asta sa miste si sa dea cainele inapoi…Doamne ce om.:(

:(( nici o veste offff de la d-ul marius nu mai stiu ce sa fac sa intru in contact cu el am fost si pe str roma am pus afise si acolo am batut din poarta in poarta si nimic
d-ul marius va rog sunati-ma spuneti-mi daca il mai aveti sau nu ca sa stiu ce sa fac

va multumesc din inima am intrat in posesia lui tomita …..l-am gasit va multumesc mult de tot

Cainele e OK la stapana lui.Nu stiu ce rau am facut ca nu am intrat pe mail.Eu acasa am 3 pisici si tot am adus in casa un caine care l-am gasit pe strada si am fost cu el la doctor si i-am facut absolut toate analizele+tratament(ficatul marit+diaree).L-am spalat si deparazitat.Eu si prietana mea ii spuneam BOBI(nu stiu cum ii spuneau pisicile).A mancat doar orez fiert cu curcan(mai bine ca mine)………..ca ideie am gasit,am ingrijit,am cautat si azi sa rezolvat!!!!!!!!
O sapt placuta la toti!!!!!!!

marius iti multumesc din inima ai un suflet bun iti dai seama ca poate ca am exagerat cu mesajele dar daca ai fi fost in locul meu la fel ai fi procedat si tu iti multumesc din inima ca ai postat anuntul ca l-ai gasit pt ca daca tu nu postai anuntul eu inca il cautam si imi faceam griji pt el esti un inger pt catelul meu si pt asta iti multumesc mult de tot

Dle Borta felicitari pentru gestul facut.Nimeni nu a vrut sa fie rautacios.Au fost cazuri cand s-a preferat oferirea spre adoptie a unui caine gasit.Desi acel caine era cautat de stapanii lui.Din aceasta cauza au fost si critici.Unora le-a fost frica sa nu fie dat spre adoptie.

Citeste ce a scris Valentina…sunt curios cati „oameni” ar face eforturi ca mine……..am un sal de 1500 ron si am fost cu el la doctor si am facut toate analizele si au costat 650ron…….nu imi pare rau ptr nici un leu……..atata timp cand am aflat ca e sanatos………nu am absolut nici o pretentie……….sunt fericit si bucuros ca e unde ii e locul!!!!!

Domnule Tudose, dovediti ca sunteti impotriva cianurii: INTERZICETI-O!

Scrisoare deschisa catre Prim-ministrul Romaniei, Mihai Tudose Domnule Mihai Tudose, In ultimele zile ati facut mai multe declaratii in presa centrala privind tehnologia de prelucrare a minereurilor pe baza de cianuri. Cea mai recenta dintre acestea – „si nu vom mai folosi nici cianuri, nici halde imense de steril” [1] va pozitioneaza, cel putin la […]

Belgia solicita opinia Curtii Europene de Justitie privind legalitatea Sistemului de Justitie pentru Investitori din CETA

Belgia si-a respectat promisiunea de a solicita Curtii Europene de Justitie (CEJ) verificarea compatibilitatii  Sistemului de Justitie pentru Investitori (Investment Court System, ICS), introdus  prin acordul comercial CETA [1], cu legislatia europeana. O opinie a Curtii, prin care s-ar identifica o eventuala incompatibilitate, ar pune sub semnul intrebarii viitorul ratificarii CETA de catre parlamentele nationale. […]

Acoperisul vegetal, o solutie la inaltime impotriva caniculei

Gradinile ornamentale situate la inaltime, pe acoperisuri tip terasa a cladirilor isi au originea in antichitate, perioada romana din secolul al 7-lea i.Hr. Faimoasele Gradini suspendate ale Babilonului reprezinta primele acoperisuri verzi consemnate in istorie. Locuintele primitive utilizau plante locale, usor adaptabile, asezate peste un invelis format din coaja de mesteacan sau scanduri de pin […]

Ministerul Mediului da unda verde vanatorii la trofeu de urs si lup

Acum un an, Ministerul Mediului propunea impuscarea a 1691 de animale salbatice strict protejate1, fara a veni cu alte solutii sau alternative pentru gestionarea conflictului om-animal. Proiectul de Ordin de Ministru nu a trecut, fiind blocat de cei peste 5000 de cetateni care au trimis solicitari Ministerului, alaturi de mai multe ONG-uri. Cu toate acestea, […]

Raspunsul Greenpeace Romania la reactiile RNP Romsilva si Ministerului Apelor si Padurilor cu privire la situatia exploatarii din padurea cvasivirgina Bratocea, din Muntii Ciucas

Mai jos redam comunicatul de presa primit de redactia noastra din partea Greenpeace Romania: Reiteram afirmatia ca actiunea Greenpeace Romania nu vizeaza o institutie anume, ci este orientata catre protejarea padurilor virgine si cvasivirgine din Romania, ultimele asemenea paduri ramase in zona temperata a Europei. In ceea ce priveste reactia RNP Romsilva, Greenpeace Romania nu […]

18 noiembrie – ziua impaduririi nationale cu ajutorul voluntarilor

Pentru al treilea an consecutiv, initiativa  nationala pe baza de voluntariat â€�Plantam fapte bune in Romaniaâ€� va desfasura activitati de impadurire, in mai multe judete, in aceeasi zi.   Sambata, 18 noiembrie, voluntarii vor reveni pentru completari de puieti pe terenurile din Letcani-jud. Iasi, Pestera-jud. Constanta, Utvin-jud. Timis si Armasesti-jud. Ialomita. De asemenea, in aceeasi […]

Biciclesti in Vacaresti: primul traseu de cicloturism inaugurat in Parcul Natural Vacaresti

Asociatia Parcul Natural Vacaresti cu sprijinul Kaufland Romania si alaturi de BikeXpert Racing Team, au amenajat un traseu de cicloturism si drumetie pe o distanta de 8 km, in Parcul Natural Vacaresti. Traseul se adreseaza bicicletelor echipate pentru terenuri accidentate si este permis adultilor si copiilor insotiti de parinti. Biciclitul in Vacaresti este o activitate […]

Padure cvasivirgina distrusa in Muntii Ciucas – Protest: activistii Greenpeace blocheaza o exploatare forestiera ilegala intr-o padure cvasivirgina administrata de Romsilva

10 activisti Greenpeace (din Romania) au blocat utilajele unei exploatari forestiere ilegale dintr-o padure cvasivirgina din muntii Ciucas. Activistii cer Ministerului Apelor si Padurilor sa impuna oprirea taierilor in padurile virgine si cvasivirgine si sa le protejeze prin realizarea de urgenta a unui inventar national. Greenpeace Romania a notificat Garda Forestiera Prahova si Garda de Mediu. Exploatarile […]

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.