17 Mai 2010

Intrebari si raspunsuri »

Tratament cu pastile pentru calmarea scarpinatului la caini

Am administrat catelusei mele de 8 ani un tratament cu pastile pentru calmarea scarpinatului si i-am dat 5 din 8 pastile pentru ca a inceput sa faca febra si sa fie agitata, vrea mereu afara, manaca mai mult decat de obicei si nu are stare, cauta sa stea pe gresie si mi-e teama sa o las ca sa nu raceasca. Ce-ar putea avea totusi pentru ca simptomele acestea au aparut dupa ce am intrerupt tratamentul



3 raspunsuri

E posibil sa fie reactiile adverse de le administrarea medicamentelor.Daca scarpinatul este cauza unei alimentatii necorespunzatoare aceasta problema se rezolva prin dieta cu rezultate foarte bune.Mancarea hipoalergenica de la royal canin sau daca nu e asa de sensibil pentru inceput se poate incepe cu mancare sensitive de la pro plaan,hill’s

Salut,
Din sfatul unui presupus veterinar, in urma unor mancarimi (care pana la urma s-au dovedit a fi da la puricei), catelushei mele i-am administrat si eu o mica pastilutza … un antialergic (nu ii cunosc numele). De atunci, aceasta urineaza foarte des (echivalent cu vrea des afara) si mult, si poate sunt doar eu paranoica, dar mi se pare ca a si slabit (si la kg, dar si ca forta – nu mai poate sari in pat asa usor). Ceea ce ma ingrijoreaza e ca ea are 10ani …stiu ca pentru unii pare mult, dar pana sa fie treaba cu alergia si pastila … chiar nu a dat vreun semn de batranete. Totusi recunosc ca imi e frica sa nu cumva sa fie mai putin rezistenta din cauza varstei. Aveti idee ce as putea face, avand in vedere ca nu am posibilitatea de a merge la veterinar cu ea in urmatoarele 7 zile … ?! Va multumesc anticipat de raspuns! 🙂 Raluca

Buna ziua , si eu am patit acelasi lucru cu catelusi mei.
Au facut alergie la carne si mi-a dat veterinaru niste pastilute micute alb-crem la culoare sa le dau jumatate pe zi 6 zile.De atunci urineaza foarte des, mananca foarte mult si au devenit foarte apatici, iar cand l-am dat ultima pastiluta mi-au facut frison si au inceput sa letremure membrele de nu stiam ce sa le fac.Meicul veterinary mi-a spus ca sunt reactiile adverse ale pastilutei.

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci urmareste recomandarile EcoMagazin pe Facebook sau aboneaza-te la newsletter. EcoMagazin.ro promoveaza activ practicile ecologice si campaniile societatii civile inca din 2007.