acum 12 ani

Intrebari si raspunsuri »

Va rog urgent un serviciu de carisaj – unde pot sa apelez ?

Buna ziua,
Nu doresc nimic rau cainilor – chiar toata viata mea i-am iubit si mi-am dorit cainele meu
Dar acum – se intampla un lucru URAT – Locuiesc la bloc, In Timisoara, Zona Odobesc bloc 14 – si in iarna asta s-a obisnuit un caine sa doarma in blocul nostru – Acum se comporta ca si cum este terenul lui – A si muscat pe doi locatari si un copilas de doi anisori –
Va rog sa imi spuneti unde pot sa apelez –

37 raspunsuri

Se poate discuta cu un medic veterinar de problema.

1. Serviciul se numeste “Ecarisaj”…
2. Cainele trebuie sterilizat! Starea lui se va imbunatati si nu va mai fi agresiv… Iubirea face diferenta! Implicati-va! Fiti oameni si viata va v-a rasplati!

miriam iliescu 7 martie 2012 la 4:44 pm

Oameni care zic mars cainelui sau il mai si lovesc sau chiar il dau afara , mai bine ar pune 2 – 3 lei si i-ar cumpara bobite ieftine. Cainele nu ar mai musca, ar invata repede sa recunoasca lumea care se poarta fumos cu el si nu ar mai musca ci dimpotriva v-ar saluta cu codita lui care ar fi ca un pendul (stanga -dreapta, stanga dreapta si tot asa) cand v-ar vedea. Iar in privinta teritoriului el sigur are catva oameni inimosi , vecinii dv., care l-au lasat sa se adaposteasca de gerurile din iarna iar el asta stie : sa pazeasca teritoriul, dar toti cainii sunt asa. Daca dv.va luati un caine in ap. sa vedeti cum ar fi pe post de sonerie.

La astfel de specimene “umane” nu le veti putea schimba modul de a actiona, astia nu stiu decat sa faca rau si sa condamne.

Stim cu totii ca (,) cainele este total neagresiv si iubitor, dar acest “om” nu il agreeaza, vrea sa cheme hingherii si sa il condamne la moarte, in loc sa ii dea un pumn de bobite sau niste resturi de la masa.

In Romania sunt specimene “umane” care nu sunt capabile sa evolueze, care au ca singur principui sa distruga orice suflet ce nu se poate apara.

Cred ca iadul are din ce in ce mai putin draci, toti demonii au venit pe pamant.

Creatura umana care ai postat acest mesaj iti doresc sa ai parte de ceea ce vei hotari tu pentru acest suflet neajutorat.
RUSINEEE !!!!!

Ioana Szilagyi 8 martie 2012 la 9:57 am

“Stim cu totii ca (,) cainele este total neagresiv si iubitor, dar acest “om” nu il agreeaza, vrea sa cheme hingherii si sa il condamne la moarte, in loc sa ii dea un pumn de bobite sau niste resturi de la masa.”

De unde stiti asa ceva? Cainii au si ei momente si probleme ca si oamenii. Daca nu se simte bine un caine poate deveni foarte usor agresiv. De unde stiti dumneavoastra ca este total neagresiv si iubitor? Are vreun motiv sa fie?
Iar in legatura cu bobitele, pe care vad ca le sustine toata lumea: ca si la oameni, dieta este foarte importanta pentru un caine. Cainii nu sunt exact omnivori chiar daca s-au obisnuit sa manance orice ca sa supravietuiasca asta nu inseamna ca le face si bine. Iar daca luati un ambalaj de “bobite” ieftine si va uitati la ingrediente o sa va ingroziti. Nu faceti decat sa-i oferiti mari sanse la un cancer. E ca si cum ar manca cel mai ieftin parizer in fiecare zi.
In plus, nu toata lumea trebuie sa suporte existenta unui caine, agresiv pe deasupra, in spatiul comun. Asa cum nu suporti nici un om fara casa care pute si te scuipa.
Pentru cainele respectiv cel mai bine ar fi sa fie dus la ecarisaj unde sa i se ofere asistenta veterinara si daca nu i se poate gasi foster sau stapan atunci poate e mai bine sa fie eutanasiat decat sa traiasca de azi pe maine cu resturi si agresivitate.

Cozian Andreea 8 martie 2012 la 2:41 pm

Ioana Szilagyi , in primul rand te rog sa observi foarte atent ca nu ma adresez cu “d-na” ceea ce ar insemna o forma de respect, insa din comentariul tau percep caracterul unei fiinte “umane” demne de dispret.

Sustii ca nu suporti cainele agresiv ( care este agresiv doar in caracterizarea ta prin prisma sufletul ce iti este absent) si nu suporti nici omul fara casa care pute, rezulta ca vrei sa elimini orice suflet pe care tu il consideri gunoi.

Dar poate nici altcineva nu te suprota pe tine creatura fara suflet si cel mai bine ar fi sa incerce sa iti faca ceva rau sa scape de tine.

Cainele traieste cu acele bobite bine mersi, cainele chiar lesinat de foame NCIODATA nu va agresa un om, in schimb cainele caruia vrei sa ii faci rau sau il agresezi va incerca sa se apere.

Nu copmapara cainii cu oamenii caci nu exista termen de comparatie. In veci sufletul unui om nu va fi astat de pur si curat ca al unui caine.Sufletul omului este plin de invidie, rautate, egoism si dorinta nesfrsita de a ucide/elimina tot ceea ce ii este inferior.

Apropo vad ca aberezi de foster/adoptie ceea ce ma face sa cred ca esti cumva “infiltrata pe undeva”, nu orice om de rand cunoaste aceste aspecte.

ECARISAJUL inseamna HINGHERII STATULUI = BRUTE BETIVE FARA EDUCATIE SI SUFLET = MOARTE IN CHINURI PENTRU CAINELE CE AJUNGE IN ADAPOST!!!

Esti odioasa si fara pic de sentiment !!!

Ioana Szilagyi 8 martie 2012 la 5:46 pm

Probabil existao confuzie de termeni din partea mea. Eu am adoptat cainele de la adapostul de caini al primariei orasului in care locuiesc. Nu stiu daca exista altii care se numesc efectiv “ecarisaj”.

Ioana Szilagyi 8 martie 2012 la 5:51 pm

Aparent nu am reusit sa postez. Reiau.

Pentru dumneavoastra calitatea vietii nu inseamna nimic? Cel mai important este sa traiesti indiferent de conditii, indiferent de situatie?
Eu tocmai am adoptat al doilea caine de la adapast. Dumneavoastra ce faceti?
Dar l-am adoptat stiind ca am timpul si dispozitia necesara sa ma ocup de el. Am situatia materiala necesara pentru a-i putea oferi hrana, asistenta medicala si dresaj.
Situatia in aceste adaposturi nu este nici pe departe buna si cred ca mai toata lumea stie asta. Totusi, in adapostul de unde am luat eu ultimul catel, puiutii erau vaccinati si cat de cat deparazitati. Mai bine decat sa moara de frig sau calcati de masini pe strada, nu? Cum va puteti inchipui ca este mai bine sa traiasca indiferent de conditii?

Ioana Szilagyi 8 martie 2012 la 5:56 pm

Oh si ultima postare. Nu sunt infiltrata nicaieri, trebuie doar sa stii sa folosesti internetul. Am intrat pe facebook pe pagina “Protectia Animalelor Cluj”. Puteti intra si dumneavoastra si o sa vedeti acest limbaj la toti oamenii implicati in problema acestor caini. Pe aceasta pagina se cauta “foster” pentru diversi caini salvati/abandonati etc. Si puteti vedea si cateva povesti de succes.
De asemenea, am mers efectiv la un centru si am adoptat. Am semnat acte pentru caine si sunt responsabila pentru el. Stiu ca traim intr-o tara unde probabil acel act nu inseamna mare lucru dar eu sunt totusi responsabila pentru un caine tatuat si cu microchip.

Ecarisajul nu este pensiune, musiu- nu stiu de ce sunteti asa nevricosi, de ce nu recunosti ca ai o fobie cu cainii si vezi asta se trensmite si copiilor tai, asa veti ajunge sa numai tolerati nici ciorile, care croncane, cocosul care canta in zori, cucuveua, pisica- voi sunteti cei care vor sa fie singuri pe planeta, nu se poate, egoismul e cel care va transpira prin toti porii si asta miros cainii- feromonii rautatii, ei sunt cei care va desconspira, asa cum sunteti in mod real- dar pe voi va iubeste cineva?

Mai “d-na” Ioana Szilagyi ai adoptat un caine sau minti cu nerusinare?????

AI ADOPTAT UN CAINE SI DECIZI SA FIE UCIS ALTUL ????

IMI PROVOCI SILA PRIN RAUTATEA SI CRETINITATEA TA !!!!

UHUO UHOO UHOO SA ITI FIE RUSINE PENTRU INIMA DE TINICHEA PE CARE O AI !!!

Alexandru Stoian 8 martie 2012 la 11:10 pm

Pentru Ioana Szilagyi:

Cine esti tu si cu ce drept decizi in numele unui suflet ce nu poate vorbi si nu se poate apara?
Cu ce drept si cu ce putere hotarasti sa fie eutanasiat/ucis,ai putere de la D-zeu? Iti spun eu esti aliatul Diavolului, numai el vede moartea ca o solutie si este capabil sa ucida fara sa ii pese de un suflet nevinovat!!!!
Ti-a spus tie acel amarat de caine ca vrea sa moara?Cata dorinta pentru crima ai in tine, chiar daca nu il ucvizi tu ….tot o criminala esti cu gandul!!!!
Tu daca esti saraca preferi sa mori…nu cred , cu siguranta in egoismul tau te agati de orice farama de viata si consideri ca meriti sa o traiesti.
Cata nesimtire si cata lipsa de suflet sa decida ea luarea unei vieti.
PS: si inca ceva in Romania nu exista eutanasiere, exista doar moarte in chinuri, in orice adapost, indiferent ce ziceti. restul sunt minciuni menite sa acopere crimele odioase si chinuitoare prin care isi pierd zilele acesti nevinovati de caini.

anton cap de bou,eu nu sugerezeu ma rog din suflet la D-zeu ca sfatul tau de a ucide , sa ti se intoarca inzecit inapoi si de asta sa aiba parte maicuta ta si copilul prezent sau viitor pe care il ai saul il vei avea.
In acelasi chinuri si cu aceleasi dureri sa crape si membrii familiei tale.Cu siguranta cea care ti-a dat viata a fost o netrebnica incapabila sa te educe si sa iti insufle valori morale.In incheiere ceva asemanator ce doresti tu cainilor iti doresc sa se intoarca inzecit,si apoi te vei potoli, monstrule !!!!

miriam iliescu 9 martie 2012 la 3:00 pm

Pentru Anton
Nu vrei sa ne arati ce efect are antigelul pe tine intr-o piata publica sa ne convingem ? Cheama si televiziunea ca sa vada toata lumea, cred ca ai si motive, esti un om bolnav psihic – s-ar putea sa ai schizofrenie paranoida (adica nebun de legat – un pericol public) Ai *tratat* catva caini in felul acesta si spui *ca am auzit*
Care este vina cainilor ca sunt asa de multi fara stapan, unii s-au nascut pe strada, altii au fost abandonati. NU EI FAC LEGILE CI OAMENII. SI DACA MOARE UN CAINE CREZI CA AI REZOLVAT PROBLEMA LOR ? DE ACEEA TI-AM PUS ASA UN DIAGNOSTIC. Aceasta boala este ireversibila si duce in mod accelerat la un deznodamant tragic.

inca un exemplu, daca era nevoie, ca unii oameni sunt mai jos decat cainii. CUM SA INSTIGI SA SE DEA ANTIGEL UNUI ANIMAL, animalule? ai idee cum se moare de insuficienta renala? stii cat se chinuie pana se sfarseste totul animalul ala? n-as vrea sa cred ca te-ai gandit ai scris asa ceva.

gabriela, nu lua in seama aceasta sugestie rauvoitoare. iti recomand sa asculti ce te-au sfatuit mai sus, cumpara bobite, si mergi pe metodele cunoscute de la artisti si televizor. toarna putin furadan pe ele, e dulce si le place mult cainilor. pe urma suna la un adapost si roaga sa vina sa-l adopte cineva, caracterul lui va fi total schimbat.

miriam iliescu 9 martie 2012 la 3:33 pm

Pentru Ioana,
Am citit dimineata raspunsul tau si m-am gandit mult timp la ce poti debita, dar nu am avut timp sa-ti raspund.
Esti o FANDOSITA. NU CITESTI SUFICIENT, NU TE INFORMEZI SUFICIENT. NU VORBESTI LIMBA ROMANA CORECT LA FEL CA SI O ALTA UNGUROAICA PE NUME KARI CARE CREDE CA TARGU MURES ESTE AL UNGARIEI. TRAIESTI IN ROMANIA VORBESTE LIMBA TARII IN CARE LOCUIESTI.
*Esti o FANDOSITA cand spui ca *Parizer-ul* este rau si ai dreptate nu numai acest sortiment este rau ci toate mezelurile sunt rele si carnea tocata este rea .Citeste ce spune Protectia consumatorului si un dr. dintre cei mai buni nutritionisti ai Romaniei (nu spun tarii pentru ca probabil te simti jignita ca traiesti in Romania ca si Kari). Dar sunt fff multi care chiar sunt saraci, fara voia lor, au invatat, au o varsta, nu mai pot pleca din tara sa lucreze, unii sunt pensionari, vremurile sunt din ce in ce mai grele pentru cei mai multi.TU ESTI O EXCEPTIE. ATUNCI CAND TI-AM SCRIS CA O MANA DE BOABE DIN CELE MAI IEFTINE NU AM CERUT SA-I DAI DIN FRIPTURA TA DE CURCAN (se pare ca aceasta carne este singura fara probleme si tu ca o FANDOSITA AR TREBUI SA O CONSUMI). Cainele s-ar multumi, ar fii fff fericit cu bobitele ieftine, de calitate inferioara, lasat sa doarma in holul blocului pe un pres, cu un castron de apa langa el. Ai vedea atunci literalmente cum privirea bietului animal ti-ar surade cand te-ar vedea dar asa . . . . Pute, nu cred, doar aveti femeie deserviciu la bloc, iar cainii strazii cum sunt supranumiti stiu din instinct (la ei instinctul domina, la oameni ratiunea ar trebui, dar nu se intampla totdeauna asa din pacate, TU ESTI UN EXEMPLU ). Cu mirosul, la fel nu este el de vina ca miroase. Te-ai luat si de oamenii saraci, fara adapost (de care s-a ingrijit statul atat cat a facut in aceasta iarna grea) dar ti-ai pus vreodata intrebarea ca multi dintre ei ajuns ajuns in strada fara sa aiba absolut nici o vina, pur si simplu a aparut fostul proprietar, nu i s-a dat o casa in loc si au fost executati cu executorul judecatoresc sub sanctiuni aspre sa paraseasca locuinta pentru a intra fostul proprietar in posesia ei, sau au ramas fara serviciu si nu au mai avut puterea materiala de a plati toate facturile etc. si au fost evacuati si sunt atatia de *sau*. Eu zic sa te fereasca Dumnezeu sa ajungi sarac. Astazi posibilitatea de a fi sarac este din ce in ce mai mare. Mai ales cand vrei sa ai un venit onest. Orcand poti mirosi si tu urat. Deja carentele tale educationale, nu esti o persoana instruita, esti fara acel sentiment care il face pe om frumos MILA , BUNATATEA, lipsa de caracter te fac o persoana care PUTE.

miriam iliescu 9 martie 2012 la 3:45 pm

Marcu
Si de la Furadan se moare, e drept f.f. repede, dar si tu esti un psihopat. Fa si tu cum a facut Madalina Manole, tot cu Furadan

Imi cer scuze doamna iliescu, nu stiam de conditia dumneavoastra patologica, dar e bine ca aveti medicamentatie si ca aveti si perioade de luciditate. Va doresc multa sanatate!

Orice persoana care citeste comentariile de la aceasta postare, poate distinge doua lucruri clare si de necontestat.

Iubitorii de animale, cei care venereaza viatsa , au mila, constiinta si compasiune pentru cainii nimanui, care nu au nici o vina ca s-au nascut pe acest pamant si pentru care exista atatatea solutii umane cum ar fi sterilizarea, adoptia, microciparea etc.

Mai sunt si 2 personaje care posteaza pe aici, care doresc moarte, folosesc numele unor substante periculoase (un adolescent cu probleme poate citi si poate aplica aceste metode care au sfarsit tragic, fatal si extrem de dureros).Aceste personaje care pledea za pentru moarte sunt DESCREIERATE, LABILE PSIHIC si in curand ura si frustrarea care ii macina se vor revarsa pe oameni.

Vezi cazul lui Vladau, criminalul de la coaforul Perla din Dorobanti care a ucis doua femei si a ranit alte sase persoane. Acest criminal odios in tinerete arunca cu pietre dupa cainii si gasea placere in a le face rau.

UN LUCRU SA NU UITATI OAMENI BUNI, ESTE ATAT DE ADEVARAT SI PROBAT CU FAPTE REALE…. CINE AZI UCIDE UN CAINE….MAINE VA UCIDE UN OM !!!!

Nu sustineti criminalii, inima lor este neagra, plina de ura si capabila de varsare de sange atat la un caine cat si la un om !

Aceste o singura persoana care scrie de la acelasi id si se semneaza sub numele de Anton si Marcu.

Cu oamenii fara educatie si fara principii nu poti discuta. Ei nu reprezinta nici o valoare, sunt seci atat in cultura cat si in suflet.Niciodata crima nu a fost o solutie, ucigand un caine, 10 sau 100 nu vei rezolva nimic, dar cu siguranta vei plati intr-o zi, dupa fapta si rasplata, ata binele cat si raul se introc inzecit.

Lucretia Sarmalau 9 martie 2012 la 4:01 pm

In Romania din nefericire sunt foarte multi oameni inapoiati, care au carente profunde din puct de vedere educational si spiritual.Astfel de oamenii, sunt adevarate fiare care salasuiesc doar pentru a face rau.Placerea lor vine din a face rau, azi unui animal,maine unui seaman.Doar legile aspre si pedepsele cu inchisoare pot domoli si domina aceste bestii criminale,vorba buna si compasiunea nu poate fi acceptata in viata lor saracacioasa!

Gheorghe Vladau 9 martie 2012 la 4:02 pm

Nu aruncam cu pietre in caini, domnul Sorin. Eu iubesc cainii. Am avut pana de curand unul, dar m-a muscat si l-am dat. Am ramas cu urmari de la muscatura, uneori imi pierd mintile si nu mai stiu ce fac.

Mircea Sarmalau 9 martie 2012 la 4:06 pm

Lucretia, lasa povestile pe net si treci acasa. Mi-e foame si am iar o criza de priapism.

Camelia te rog sa nu ma confunzi cu descreieratul de Marcu, e un nebun, pune lumea sa foloseasca substante ilegale. Eu iubesc animalele, si mancarea in general, iar acum nu incercam decat sa ajut…multa lumea a ramas cu antigel dupa aceasta iarna grea si cred ca poate da putin si unui catelus care devine agresiv stand atat de mult timp in frig. Catelusii mei adoptati au baut mult antigel in aceste zile friguroase, si va spun ca toti au avut un comportament mult mai civilizat, iar partea si mai buna e ca intotdeauna faceau loc pentru alte si alte sufletele infrigurate.

Ioana Szilagyi 9 martie 2012 la 4:12 pm

Doamna Iliescu am sa va raspund.
Szilagyi este numele de casatorie, eu m-am nascut si am crescut in Ploiesti. Locuiesc acum in Cluj pentru ca am facut facultatea aici si mi-a placut orasul.
Spuneti ca toate mezelurile sunt periculoase si sunt de acord cu dumneavoastra. Eu nu am sustinut ca acel catel nu poate trai cu bobitele respective, am spus doar ca, asa cum se intampla si la oameni, o dieta incorecta va duce la probleme de sanatate pe viitor.
Cat despre lipsa de educatie. Urmaresc de multa vreme acest fenomen al cainilor comunitari din Romania. Ce am inteles eu din toata informatia parcursa a fost ca intr-adevar suferim din lipsa unei educatii corespunzatoare in ceea ce priveste situatia cainilor comunitari dar si a celora care au stapani.
De 8 luni am un caine. Cu cateva luni inainte de a-l lua am inceput sa caut informatii despre diete corespunzatoare, posibile afectiuni, scheme de vaccinare. Am inceput sa-mi pun problema daca imi voi putea asuma responsabilitatea pentru viata lui. Pentru ca pana la urma bunastarea lui este in mainile mele.
Acum 3 saptamani am fost la adapostul primariei orasului Cluj si am luat o fetita in varsta de 3 luni. Slaba moarta, plina de paraziti externi dar cu vaccinarea la zi si aproximativ deparazitata. Daca aceasta fetita ar fi ramas in strada cand s-a nascut atunci probabil ca nu as mai fi putut sa o adopt pentru ca ar fi fost moarta.
Vad in jur multa lume preocupata de problema cainilor comunitari si inteleg aceasta preocupare dar mi se pare ca este pusa dintr-un unghi gresit. Sunt doua tabere si sunt la extreme. Cei care vor cu orice pret sa-i salveze si cei care vor sa-i omoare. Aparent nu exista cale de mijloc.
Ori mie mi se pare ca foarte multa lume vorbeste si nu intotdeauna frumos, pe aceasta tema dar sunt putini cei care chiar fac ceva. Si prin “a face ceva” nu inteleg sa dai de mancare la cainele aciuiat in scara/curtea/gradina blocului ci sa-l iei, sa-l duci la veterinar, sa-l deparazitezi, vaccinezi si sa incerci prin toate metodele sa-i gasesti un stapan. Sunt oameni care fac asta si tot respectul pentru ei. Dar cei care dau de mancare unui caine aciuiat intr-un loc comun nu ajuta cauza cainilor ci o pun mai tare in primejdie pentru ca, vedeti si in cazul de mai sus, atunci cand catelul devine teritoria, si va deveni pentru ca este instinctul lui, si musca COPILUL cuiva, ura impotriva cainilor de pe strazi va creste.
Iar atitudinile prezente in acasta discutie, lipsa de argumente reale si discursul plin de invective, nu denota nici educatie, nici o minte deschisa, nici bunavointa. Fanatismul si intransigenta nu au dus niciodata la vreun rezultat pozitiv.

Ioana Szilagyi 9 martie 2012 la 4:24 pm

Cat despre educatie. De 8 luni ies cu cainele in parc la plimbare si la socializare. M-am intalnit cu zeci si zeci de oameni aflati in aceeasi situatie, iesiti cu cainele la plimbare in spatiile comune. TREI persoane am vazut cu ochii mei ca au curatat in urma cainilor personali. Trei.
Vedeti, poate aici ar fi un alt punct in care ar trebui sa inceapa educatia si poate ar avea efecte benefice asupra felului in care restul comunitatii vede cainii si animalele de companie.

Gheroge Vladau alias Mircea Sarmalau alias Anton alias Marcu – esti una si aceiasi persoana, chiar nu poti pricepe in nimicimea creierasului tau , ca oricine acre se pricepe putin poate verifica ca este vorba de acelasi id, ca toate comentariile sunt scrise de o singura persoana si ce este grav ca persoana sufera de decalaje psihice grave, personalitate multipla si dorinta de a ucide.Nu mai posta sunb diferite nume, ai onoare si respect pentru gandurile tale odioase si asumati-le.Lasitatea si imbecilitatea ta sunt caracteristice unui gunoi uman!
Interneaza-te si fa tratament pshiatric omule si poate mai ai o sansa, esti bolnav mintal si capabil de crima, esti un monstru criminal!

miriam iliescu 9 martie 2012 la 5:35 pm

Eu sunt Miriam Iliescu si am avut si am curajul sa-mi dau numele intreg si adresa de mail. Eu ce am scris asa am gandit si asa cred cu tarie in continuare. Cineva *un om de nimic* (zic om ca este siret – trasatura care lipseste cu desavarire animalelor), s-a dat drept eu, MIriam si chipurile eu mi-as cere scuze pentru cele scrise si ma face nebuna. NU SUNT EU SEMNATARA ACESTUI MESAJ. CINEVA JOSNIC SI ADEVARAT PSIHOPAT, CINEVA FARA VALOARE, FARA CURAJ, O PERSOANA LASA SI CARE NU-SI POATE ASUMA RASPUNDEREA FACE ASA CEVA SI URATA LA SUFLET A SCRIS UN MESAJ IN NUMELE MEU. NU AM FACUT-O EU CI O PERSOANA CU PERSONALITATE DUBLA, TRIPLA CARE ISI POATE OMORA NU UN CAINE, DOI CI CHIAR OAMENII APROPIATI (FAMILIE, CARE NU SE ASTEAPTA LA ASA CEVA DIN PARTEA LUI).ASA SE MANIFESTA SCHIZIFRENIA PARANOIDA.

Va accept scuzele, doamna, si regret cele scrise. Am cunoscut pe vremuri o domnisoara cu acelasi nume cu Dv. Ma intreb daca ne stim cumva, dansa lucra in zona de nord a Bucurestiului, langa Zoo, in fiecare seara. Probabil de la strigatele jalnice ale animalutelor chinuite ati capatat si Dv. dragostea de animale, dar si urmarile tragice.

miriam iliescu 9 martie 2012 la 6:15 pm

Ioana,
Cainele a stat fff mult pe strada, deci sigur nu este un caine sanatos (sa nu ne mai gandim la diete, etc), lipsa hranei , a apei pe iarna aceasta (nici dintr-o balta nu si-a putut astampara setea, frgul indurat s.a. au *muscat* din sanatatea lui, iubitorii de animale au animale si cheltuiesc destul de mult cu ele, pentru cei de pe strada sunt multi, chiar f. multi – mai ales pensionari cu pensii mici care cumpara bobite si o gramada de caini asteapta respectiva persoana, mananca ce le da, sunt multumiti si o conduc – in felul acesta ei isi arata recunostinta (floare rara la oameni doar, la animale nu). Dar de la diete ai sarit la alt subiect care nu l-ai pomenit pana acum si anume lipsa de civilizatie a oamenilor. Cati dintre noi suntem civilizati ? Oamenii civilizati nu ucid cainii, acest lucru sa fie clar. Uitati-va de ex. ca cineva a scris ff urat in numele meu – o persoana malefica. Nebunii sunt liberi.
De ce sa faceti rau unui caine cand puteti sesiza organele in drept ca fiecare stapan de caine sa aibe aplicat pe lesa un suport(mai sunt si colorate roz si bleu) cu pungulite si sanctionati daca nu aduna dejectiile cainilor lor. Este foarte clar ca un animal nu poate face ce putem face noi OAMENII , DAR CEI ADEVARATI CU INSUSIRI OMENESTI, SANATOSI LA MINTE .
Nu suportati cainelein scara blocului, bine. O sa vina vara si o sa plece, Insa anotimpurile se succed, sunt ciclice, pregati-i un cotet calduros afara langa bloc, nu numai tu ci impreuna cu vecinii, nu o sa saraceasca nimeni. Am vazut atat de multe. Ei bine cainii aceia snt multumiti. Multumiti cu putin. Sunt sigura ca de la masa multora ramane cate ceva care i se poate da lui , daca este femela , puteti streange mana de la mana si o puteti steriliza, am inteles ca se pot face asemenea operatii la un pret redus. In felul acesta s-a rezolvat problema unui caine. Eu imi propun si propun si celor care v-au dat sfaruri rele (daca mai pot fi recuperati din punuct de vedere al sanatatii) sa nu fim CU SUFLET SCIMONOSIT,IAR CEI BOLNAVI PSIHIC SA SE DUCA LA MEDIC, SA SE INTERNEZE.
Tu si inca catva nu putem face o lume mai buna. Asta este.
O persoana cu studii superioare , deci elevata si profunda ar trebui sa fi invatat demult acest lucru, chiar cu colegii, vecinii , rudele si mai stiti dv. cu cine,

Ioana Szilagyi 9 martie 2012 la 6:27 pm

Eu am vrut sa transmit cateva lucruri.
1. adaposturile nu sunt cea mai rea varianta(repet, nu-mi dau seama exact daca aceste adaposturi ale primariei sunt egale cu ecarisajul) asadar cainele ar putea fi dus acolo, macar temporar. cu siguranta au medic veterinar, macar un control daca nu altceva.
2. responsabilizarea oamnilor este foarte foarte importanta. iti pasa de caine, fa tot posibilul sa rezolvi situatia. mergi la veterinar, sterilizezi, microcipezi, cauti stapani, te interesezi CAT de rau este la adapost, dar nu din auzite, mergi si vezi.
3. nu-ti ramane nicio alta solutie? atunci macar bagi mana in buzunar si mergi la veterinari si-l eutanasieaza in fata ta daca esti convins ca la adaposturi nu sunt eutanasiati

miriam iliescu 9 martie 2012 la 6:34 pm

OMULE BOLNAV MINTAL TI-AM PUS DIAGNOSTICUL EXAXCT. MA INTREB CE CAUTI PE ACEST SITE. APARTIN DOAR IUBITORILOR DE ANIMALE. NEBUNII SA SE DUCA LA SPITAL, DAR NICI UN NEBUN NU RECUNOASTE CA ESTE NEBUN DECAT DACA ESTE TRAS LA RASPUNEDERE PENALA ADICA SA FIE DUS INTR-UN PENITENCIAR, ATUNCI AR DA BANI, AR MITUI PE ORICINE CA SA OBTINA UN CERTIFICAT MEDICO-LEGAL CA NU ARE DISCERNAMANT. TU, VOI SUNTETI UN PERICOL PUBLIC, ORCAND PUTETI UCIDE COPII , OAMENI IN TOATA FIREA PENTRU MOTIVE INVENTATE DE VOI. EU NU MI-AM CERUT SCUZE FATA DE NIMENI SI NICI NU VOI FACE ASA CEVA PENTRU CA NU AM JIGNIT PE NIMENI. CU TINE SAU VOI ESTE PURUL ADEVAR – ESTI, SUNTETI BOLNAVI, O DEMONSTRATI SI PRIN FAPTUL CA NU AVETI CE FACE. PE ACEST SITE NU AVETI CE CAUTA. NU IUBITI VIATA . SCHIZOFRENICII MAI AU CATE UN MOMENT DE LUCIDITATE. PROFITATI DE ACEL MOMENT SI DATI FUGA LA PSIHIATRU PENTRU A VA INTERNA SI PENTRU A DEVENI O LEGUMA ADICA INOFENSIVI.

Micsa Andrei Claudiu 9 martie 2012 la 6:59 pm

Miriam lasa descreieratul in pace. Este un singur dement oropsit de soara care posteaza sub diferite nume si nici macar nu il duce creierul ca acest lucru se poate dovedi dupa id-ul pe care il foloseste.

Este un frustrat saracacios, demn de dispret si ignorat de orice om educat.Nu are prieteni, nu are satisfactii morale si nici spirituale, este doar o nulitate rusinoasa si josnica a acestei societati.El este mizeria care ne face de rusine si pericolul care ne pandeste si pe noi oamenii,CACI CINE OMOARA UN CAINE, NU VA EZITA NICIODATA SA OMOARE SI UN OM!

miriam iliescu 9 martie 2012 la 7:04 pm

Andrei sunt fericita ca nu ati luat de bune mesajele semnate cu numele meu. Poate majoritate isi va da seama de acest lucru. Multumesc fumos pentru mesaj.

miriam iliescu 9 martie 2012 la 7:21 pm

Daca n-ai ce face in vreo seara, lasa-mi un mesaj si treci pe la mine sa vorbim despre dulai. Nu sunt la prima tinerete, dar gaina batrana… Stii tu!

Av. Ioan Onoiu 9 martie 2012 la 7:34 pm

Stimata doamna Miriam, si eu sunt pensionar, foarte pasionat de caini, aviator in rezerva. Disciplina si respectul sunt valorile care mi-au guvernat viata, daca as pune mana pe dezaxatul care raspunde aici l-as pedepsi cu mana mea, in ciuda faptului ca nu mai sunt nici eu la prima tinerete. Mi-ar placea foarte mult sa vin intr-o seara la dumneavoastra si sa ne cunoastem mai bine, pentru prietenie, eventual casatorie.

Cu stima pentru o distinsa doamna,
Av. Onoiu I.

1)esti nedus la scoala pentru ca se numeste ecarisaj nu carisaj;
2)iubesti cainii cand o zbura porcul;
3)si tu si cativa frustrati de societate care au comentat aici trebuiti dusi pe BEGA;
4)nu este stapan pe scara doar in apartamentul unde locuiesti ca nu ti-ai luat bloc;
5)cainele nu musca de prost el selecteaza prostia;
6)ACESTA ESTE SITE PENTRU ADOPTII,ANALFABETULE.