Skip to content
Adoptii Caini

dezvoltat de asoc. 100% pentru mediu

Autentificare

Menu

Închide

  • Adaugă un cățel
  • Adopții câini
  • Adopții pisici
  • Cereri de adopții
  • Adaugă un cățel
  • Adopții câini
  • Adopții pisici
  • Cereri de adopții
Autentificare

Susține proiectele noastre și adopțiile prin redirecționarea a 3,5% din impozitul pe venit către adoptiicaini.ro și Asociația 100% pentru mediu. Completează formularul online și ne ocupăm noi de restul!

Ce ne facem cu posesorii de animale care nu strang excrementele de pe jos?

  • Acasă
  • Intrebari
  • Ce ne facem cu posesorii de animale care nu strang excrementele de pe jos?

Ce ne facem cu iubitorii/posesorii de animale cocalari si nesimtiti care nu strang excrementele de pe jos ? Eu nu am vazut NICIUNUL care sa stranga de pe jos.

Navigare în articole

Previous:
Am doua catele pe care le ingrijesc pe langa bloc, primesc amenintari de la un vecin ca o sa mi le omoare, ce ma sfatuiti?
Next:
Avem Politia Animalelor la Tîrgu Neamt

50 de răspunsuri la “Ce ne facem cu posesorii de animale care nu strang excrementele de pe jos?”

  1. di spune:
    4 mart. 2010 la 7:22 pm

    si eu am vazut multi tigani si oameni si copii care isi fac treburile afara!ce li se face lor,ar trebui sa se aplice si la câini
    eu nu am cui sa strig de peturi aruncate in jurul blocurilor,care infecteaza natura,rahatul este biodegradabil….te sfatuiesc sa astepti ploaia

  2. cristiana spune:
    4 mart. 2010 la 9:03 pm

    ar trebui data o lege cu amenzi usturatoare pentru oamenii care nu strang dupa animalele lor.si angajati niste oameni ca si controlorii din autobuze care sa se plimbe pe strazi in cartiere…prin parcuri mai ales…
    ar trebui sanctionati.iar din banii de amenzi..care or sa fie muuuuuulte..sa se plateasca salariile celor care dau amenzi.
    din pacate ar trebui sa se gaseasca oameni integri care sa se tina de treaba..si la noi in tara e cam greu

  3. basic_hygiene spune:
    4 mart. 2010 la 9:07 pm

    Raspunsul la intrebare : Cred ca un asemenea posesor cocalar dat putin cu nasul in cacalicul (biodegradabil, nu ?) catelului ar invata repede ce are de facut alta data.

    Pt di : sunt sanse mari sa fii din categoria posesorilor/iubitorilor de animale cocalari si nesintiti.
    Muta-te si tu intr-o zona mai spalata in care lumea nu arunca cu pet-uri pe geam. Exista asa ceva in Bucuresti – trebuie doar sa platesti mai mult sa locuiesti acolo.
    Dar chiar si acolo vei gasi cacalici intinsi pe trotuarul asfaltat precum untul pe paine.
    Tb sa fii extrem de atenta pe unde calci – totul e minat.

    Ar trebui amendati si tziganii si betivii care fac – dar astia nu fac in mijlocul drumului si sunt mai greu de prins.

    Copiii – ca si puii de caine – nu se pot abtine prea mult de la a urina ; dar probabil di are cativa catei in ingrijire, nu si un copil. Altfel ar fi stiut.
    Ca creier sa deduca nu are :(

  4. Laura Lacusta spune:
    4 mart. 2010 la 7:27 pm

    pe de alta parte, nu am vazut nici cosuri de gunoi in care sa arunci resturile adunate, ca doar nu ne-om plimba cu ele cate 1 km pe zi.in alte tari exista automate care iti dau pungi speciale si cosuri unde sa arunxci ce ai adunat, postate la distante acceptabile. este adevarat ca nu e normal nici sa lasi pe jos, dar cred ca e necesar a joint effort

  5. Cristina Găvruş spune:
    4 mart. 2010 la 7:28 pm

    in cativa ani o sa ne invatam si cu treaba asta. stiti doar ca la noi se intampla mai greu lucrurile :D

  6. Edith Alexandra spune:
    4 mart. 2010 la 7:34 pm

    se arunca tot la gunoi..in strainatate exista pe strazi doar niste automate cu saculetii…cosuri speciale de aruncat excremente nu exista

  7. Ava Diana Gutu spune:
    4 mart. 2010 la 7:35 pm

    Chiar daca nu exista cosuri la fiecare metru de strada, nu inseamna ca murdaria trebuie sa ramana pe trotuar… Deja e prea mult si la asta se adauga si alte mizerii… E o chestie de bun simt ca cei care isi scot cainii la plimbare sa faca orice sa lase murdaria in urma… Cu cainii nu am nimic, doar cu stapanii lor….

  8. Ava Diana Gutu spune:
    4 mart. 2010 la 7:40 pm

    Sa inteleg ca au trecut vremurile in care strangeati?Saracii de noi…. cei care trebuie sa mergem pe trotuarele pline de …..

  9. Betty Nic spune:
    4 mart. 2010 la 7:44 pm

    cu siguranta am uitat ca traim in Romania si lipsa de caractera unor conationali, ne omoara la propriu…iar daca nu ma insel si in cazul operatiilor e indicat putin efort fizic, iar acel strans e un fleac, cu siguranta daca e sa mergi la piata, nu te intorci doar cu o legatura de verdeata…

  10. Betty Nic spune:
    4 mart. 2010 la 7:47 pm

    uff a uitat sa mai specific, doar probleme proprii sunt cele mai grave,ne plangem de anumite mirosuri, de mizerie, de tot ceea ce isi poate imagina cineva si vrem in continuar ca deh, ne place si toleram? nope, si eu am doar 3 ciobanesti carpatini, nu vreau sa imaginez cum ar arata pe langa daca nu s-ar strange…

  11. Angela Silistraru spune:
    4 mart. 2010 la 7:49 pm

    …iar povestea cu distributoarele automate o mai fi pe vreunde, dar nu peste tot. Si cosurile sau pubelele sunt puse din loc in loc; uneori merg cu pungulitza (cumparata, la sul, atashat lesei, impreuna cu botnitza, chiar daca nu e indispensabila), o buna bucata de drum, dar asta e. Punga , legata, nu este mai murdara decat punga de gunoi a unei familii cu copil mic…E chestie de educatie.Amenzile insa au darul de a educa rapid.

  12. Betty Nic spune:
    4 mart. 2010 la 7:50 pm

    doar cine se simte se numeste asa cum ai facut…scuze egoismul si respectul pentru propria persoana, ma obliga sa mai fac si pe profa'…

  13. Betty Nic spune:
    4 mart. 2010 la 7:53 pm

    pacat ca sunt nesemnificative la noi…si pedepsele prea blande…

  14. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 7:54 pm

    in primul rind, ce este acest limbaj? persoana lucreaza la primarie ca sa ceara socoteala? la mine, in fatza casei, aurolacii fac sex pe zidul de la biserica ziua in amiaza mare si "cetateni" din astia plini de "spirit civic" nu sufla o vorba. ca e "naspa" cind aurolacu iti da cu caramida in cap. daca ii intrebi ce au facut ei pentru a pastra orasul curat, dau din umeri si zic ca e treaba primariei.

  15. Betty Nic spune:
    4 mart. 2010 la 7:58 pm

    pai da tocmai din cauza celor care tac si inghit,iar in ceea ce privesc aurolacii…pacat ca ma sunt cateva fundatii care se ocupa de ei dar ce le putem face daca lor le place in strada?si sa fim realisti, toti fie provin din familii dezbinate, fie aruncati de mici de femei iresponsabile…dar din pacate, considet ca toti suntem vinovati, dar bine ca unu macar tipa…poate se va forma un cor asa ne-o auzi cineva,….

  16. Andreea Stancia spune:
    4 mart. 2010 la 8:05 pm

    Eu strang. Chiar daca nu avem pungute speciale oferite gratuit de autoritati, nu inseamna ca nu trebuie sa strangem mizeria facuta de animalele noastre de companie. Cat despre cosuri de gunoi, consider ca sunt suficiente, lipseste educatia si responsabilitatea fiecaruia dintre noi care are un animal de companie. Nu este nimeni dator sa suporte mizeria facuta de animalele noastre si consider o nesimtire foarte mare sa lasi in mijlocul trotuarului rezultatul digestiv al animalului de companie. Asa ca propun sa nu mai dam vina pe autoritati pentru nesimtitrea noastra si sa trecem la treaba. E mai rusinos sa lasi in mijlocul trotuarului mizeria decat sa o strangi!!!

  17. Cornitescu Tenea Constantin spune:
    4 mart. 2010 la 8:06 pm

    asta e problema primariei , nu exista lege care sa oblige pe cineva sa stranga dupa adorabila sa potaie :P,in schimb sunt multe lucruri si masuri ce ar putea fi luate, dar… dupa cum bine stiti toti,traim in…?asa ca nu va mai puneti intrebari la care stiti deja raspunsul…

  18. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:07 pm

    nu, eu nu ma consider vinovata ca unele femei au creier de sobolan in calduri si fac cite sapte-zece copii. doamne iarta-ma, copiii nu au nici o vin si nu trebuie sa plateasca inconstienta animalica a parintilor, dar nici eu, ca om civilizat, care imi fac datoria fata de societate – si nu spun lucrurile astea aiurea, ci bazindu-ma pe fapte concrete – nu am nici o vina. platesc milioane literlamente, ca om obisnuit, ca taxe la stat si nu beneficiez nici macar de un tratament medical decent. sint in sistem mii de copii care nu sunt infiati si devin prea mari ca varsta ca sa ii mai infieze cineva (exista, dar in procent mic), din cauza birocratiei si a shpagilor. Betty, vom tacea si vom inghite, ca asa ne e natia. suntem curajosi cu aia care nu riposteaza. bag mina in foc ca daca e un zdrahon cu rottweiler pe strada, care NU stringe, nu sufla nimeni o vorba.

  19. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:10 pm

    Constatin, desi esti tendentios :), toata stima pentru intelepciunea ta

  20. Andreea Stancia spune:
    4 mart. 2010 la 8:11 pm

    Domnisoara Isabella sunteti total in afara subiectului. Nu v-ati saturat de romani care stiu numai sa se planga, dar care nu fac absolut nimic???

  21. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:19 pm

    eu nu ma pling, domnisoara stancia, eu rezolv

  22. Floriska Timea spune:
    4 mart. 2010 la 8:22 pm

    eu strang si oamenii se uita ciudat la mine, dar am mai vazut si alti care mai strangi si eu zic ca dand exemplu poate rezolvam ceva, nu poti sa stai si sa te certi cu toata lumea, trebuie sa incepem de la nivel mic, din propria noastra viata sa imbunatatim situatia..

  23. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:24 pm

    stimata Timea, sunt absolut de acord. si jos palaria pentru calmul dvs.

  24. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:31 pm

    Subiectul este foarte interesant…Dar aici discutam despre educatia romanului cu animal de companie sau nu care de fapt oricum indiferent de situatie nu este invatat s arunce hartiile la gunoi ce sa mai vorbim despre stransul excrementelor propriilor animale de companie.Si eu am un caniche si de cate ori ies afara cu el am punguta pentru mizerie in buzunar….Problema este ca chiar daca exista cativa oameni civilizati si apstreaza curatenia va veni cineva in urma lui care va arunca pe jos….Inca nu traim intr-o tara civilizata ,unde oamenii sunt educati si au simt civic…..Cred ca acest aspect tinde de bunul simt si simt civic..

  25. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:34 pm

    Rowena, ar trebui sa discutam de educatia romanului punct. a romanului care iese cu bita din masina desi el e pe sens interzis, a romanului care trece indiferent cand esti jefuit pe strada, in plina zi, a romanului care poate sa ii vada pe ceilalati crapind, lui sa ii fi bine… din pacate, brucan avea dreptate.

  26. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:35 pm

    Si inca ceva….ce parere aveti de oamenii care isi lasa gunoiul menajer la coltul blocului(asta in situatia in care ar mai merge 10 metri)-si culmea sunt oameni cu varsta onorabila care se presupune ca au fost educati si traiti prin viata)?

  27. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:37 pm

    vaaaaaaai, dar eu cunosc oameni care isi arunca gunoiul menajer pe fereastra

  28. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:38 pm

    …si care ar face aceeasi morala indignata celor care ies cu cainele sa il plimbe

  29. Edith Alexandra spune:
    4 mart. 2010 la 8:41 pm

    dar…ce ne facem cu tiganii care isi fac nevoile pe strada? huh?lor de ce nu le zice nimeni nimic? fiindca ne e frica ca ne iau la bataie,in schimb unui caine nu e mare fas ,nu?!

  30. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:42 pm

    fata cu vise, tu nu auzi ca ei nu au nimic cu cainii, ci cu stapinii? :))))))))

  31. Edith Alexandra spune:
    4 mart. 2010 la 8:43 pm

    da,asa e :))saracii de noi

  32. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:45 pm

    Pai sa stii ca sunt multi romani care ,,arunca cu piatra'' si fac pe moralistii dar in realitate nu au pic de bun simt in ei si ii bla,meaza pe cei care au un animal de companie..Daca vrem strazi curate trebuie sa avem toti cetatenii bun simt si sa ne strangem mizeria ,indiferent daca avem animal de companie sau nu…Ce smecherie am facut eu,daca eu fata cu bun simt strang mizeria lui Tony(asa il chema pe catelul meu)si vine altul in urma mea si arunca sacul de gunoi…

  33. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:46 pm

    Subiectul asta e un fel de rasu-plansu…Despre conationalii nostri este mult de vorbit…

  34. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:47 pm

    Iti urez o seara frumoasa stimata iSABELLA

  35. Maria Cristina Vladusel spune:
    4 mart. 2010 la 8:48 pm

    eu am o catelusha si de fiecare data strang mizeria pe care o lasa pe strada..multa lume ma apreciaza pentru asta si chiar ma opresc pe strada si imi spun ca nu prea oameni ca mine..e frumos sa strangem dupa caini k sa avem si noi strazi mai curate..k pana la urma de la noi porneste curatenia.daca nu adunam atunci nu trebuie sa mai facem gura k traim intr-o tara muradara..dar intrebaraea e: cine o face asa?chiar trebuie sa existe cineva sa stranga irma noastra?noi chiar nu putem sa avem un gram de bun simt? k nu strangem pentru altii, ci tot pentru noi.

  36. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:51 pm

    Rowena, cei care "arunca cu piatra" nu au nici o vina, bietii, au fost crescuti fara sa fie invatati ce e responsabilitatea, civilizatia, coloana vertebrala, compasiunea, pentru om sau orice alta fiinta, cei mai multi. ca mai sunt altii "defecti" fara legatura cu educatia primita, asta e, peste tot exista anomalii

  37. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 8:52 pm

    Rowena, a fost o placere. si fii consecventa cu tine insati, nu ii lasa pe altii sa te schimbe

  38. Rowena Gherghe spune:
    4 mart. 2010 la 8:58 pm

    Si apropo cine a deschis acest subiect?Ca din enunt se pare ca are un limbaj foarte colorat….Educatia romanului incepe cu compasiunea fata de semenul lui si mai tarziu se rasfrange in chestiile acestea marunte cu stransul mizeriei catelului..Acest aspect este o mica particica din lungul lant al slabiciunilor romanului…Si lista va fi deschisa in continuare despre seamanul nostru romanul…O seara frumoasa tuturor celor care au postat aici si haideti sa ne comportam civilizat si sa nu mai jignim pe nimeni(am citit anumite comentarii unii fata de altii.)

  39. Isabella Alexandrescu spune:
    4 mart. 2010 la 9:00 pm

    mai conteaza cine a deschis subiectul? :) el a fost deschis, precum cutia pandorei :)

  40. Sorina Mihai spune:
    4 mart. 2010 la 9:04 pm

    dumnezeule, ce comentarii! f penibil. discutii inutile si scuze proaste. ideea e urmatoarea: strangi dupa catel si gata. problema cu "nu am cos sa intind mana si sa arunc" e penala. daca primaria e plina de oameni nesimtiti care nu stiu ca o strada trebuie sa aiba un anumit numar de cosuri, asta nu inseamna ca tu ai tot dreptul sa fii la fel de nesimtit si sa lasi mizeria in strada. sau nu pot sa ma aplec. daca ai 80 de ani, s-ar putea sa fie o problema. daca nu ai voie sa te apleci din picioare, stai pe vine si strangi. daca nici asta nu poti sa faci, atunci nu stiu ce sa mai zic. "Eu nu am vazut NICIUNUL care sa stranga de pe jos" – imi plac f mult oamenii astia categorici, care le stiu pe toate. "n-a vazut niciunul". inseamna ca nu exita, nu? clar! imi place comentariul "nu este mai murdara decat punga de gunoi a unei familii cu copil mic…" asta asa e. imi pare rau sa va dezamagesc, dar contrar asteptarilor, un caine e de multe ori mult mai curat decat un om. "eu strang si oamenii se uita ciudat la mine" – asa, si de ce te-ar interesa? sau suntem romani si atunci NEAPARAT conteaza parerea celor din jur? hai frate…"dar…ce ne facem cu tiganii care isi fac nevoile pe strada" mai usor cu discriminarea. daca faci vreo diferenta intre romani si tigani (desi nu ar trebui) ia aminte atunci ca exista si romani care fac pe strada. asta in cazul in care doresti sa te simti mandra de poporul tau. ;)

  41. Paula Pinto spune:
    4 mart. 2010 la 9:28 pm

    Can you translate this in English, please?

  42. Edith Alexandra spune:
    4 mart. 2010 la 10:10 pm

    mai bine incheiam acest topic si gata..

  43. Edith Alexandra spune:
    4 mart. 2010 la 10:17 pm

    @paulapinto : i tried with google translator,it's faster …God, what comments! f awkward. Discussion unnecessary and bad excuses. the idea is the following: tightened after dog and ready. problem 'cos it did not stretch your hand and throw "is criminal. If the mayor is full of rude people who do not know that a street must have a certain number of baskets, that does not mean you have every right to be as callous and leave the mess in the street. or I can not lean. if you have 80 years could be a problem. if not allowed to bend your feet, sit on the vine and collect. If that you can not do, then I do not know what to say. "I have not seen NONE who gather on the floor" – I love these people f more categorical, they know it all. "I saw none. does not exit, right? clear! I like the comment "no more dirty than the bag of trash a family with small children …" e. so sorry that you will disappoint, but contrary to expectations, a dog is often much cleaner than a man. 'I was shaking and people look at me funny "- so, and why you might be interested? and Romans and then we MUST think of others matter? hai bro … "But … what do we do with Gypsies who needs the street are" easier discrimination. if you make a difference between Romanians and Gypsies (although should not) take note then that there are Romanians who are on the street. That's where you want to feel proud of your people. ;)

  44. Popa Maria spune:
    5 mart. 2010 la 6:44 am

    Eu strang dupa cainii mei de foarte multi ani, nu existau legi si nici atatea ghene. Mentalitatea romanului a ramas aceeasi: scuipa sau iti striga ca dupa un copil nu ai strange (in cazul fericit in care nu te acuza de perversiuni cu cainele). Am locuit si in zone foarte selecte, peste tot defeca betivi si ziua in amiaza mare se pi ditamai omu in fata ta, de trebuie sa ocolesti pe alta strada. Acum locuiesc intr-o zona “selecta” de vile, strang si in curte dupa fiecare caine si spal de 3 ori pe zi (consum un Ajax, un Domestos pe saptamana si un mop la o luna). Cainii vecinilor urineaza din diferite unghiuri pe poarta mea, spal si poarta pe exterior ca sa nu puta ca la vulpi. Sunt singurul om de pe strada care isi dezinfecteaza tomberonul si isi sigileaza gunoaiele aruncate in el, dar dupa ce vine masina de gunoi se preling pana in poarta mea toate scursurile vecinilor, asa ca trag furtunul in strada si vars clor la greu. In orasul meu sunt peste 7000 de caini fara stapan si numai in zona mea sunt zeci de caini pe care stapanii ii lasa pe strada cu saptamanile – caini nedeparazitati in viata lor, app, un ou de parazit poate supravietui si 3 ani pe sol.
    Faptul ca eu respect o lege si am bun-simt nu schimba situatia cu absolut nimic, din contra – atrage celorlalti atentia asupra faptului ca sunt atipica. Pana acum unul nu mi-a zis ms ca am contribuit la micsorarea numarului de caini comunitari castrand peste o suta si preluand cateva zeci, ca am strans niste sute de plase de fecale, ca am vaccinat si deparazitat toti cainii din zona ca sa nu prezinte risc epidemiologic. As avea doar pretentia sa nu fiu admonestata pentru simplul motiv ca nu afisez viziunea majoritatii.
    De fiecare data cand apare cate o stire gen “un barbat si-a amputat trei degete incercand sa repare un utilaj dar atentie, daca va musca un caine puteti ramane fara mai mult de 3 degete!”, gandirea colectiva descopera tot mai multe greseli iubitorilor de caini. As prefera un caine in lesa si in casa cuiva pt urmatorii 15 ani (chit ca nu strange stapanul dupa el) decat un animal fara stapan care sa fete de cate doua ori pe an, 15 ani, sa defece el si toti urmasii lui unde pot, cu tot cu oua de ascarizi, sa devoreze copii si tot ce se zvoneste pe la stiri ca mai stie el sa faca.

  45. Aurelia Olaru spune:
    5 mart. 2010 la 6:46 am

    fii tu primul care stringe si poate se vor alipi si altii…inceputul e greu…!poti stringe si daca nu esti posesor de animal …daca esti interesat in ordine ,curatenie si educatie ….chiar vreti ca de la otravire in parcuri sa trecem direct la strins cu manusa?????

  46. Bella Bellabellutza spune:
    5 mart. 2010 la 9:23 am

    cei care au bun simt si stiu cum sa aiba grija de catelul lor strang si mizeria…dar care are un animalut doar de fitze…atunci cu siguranta ca mizeria va ramane acolo…si sunt multe cu fitze…si chiar daca stiu ca trebe sa stranga dupa ei… nu o vor face…

  47. Sorina Mihai spune:
    5 mart. 2010 la 2:12 pm

    haha :) nice translation! :)

  48. Laura Horea spune:
    8 mart. 2010 la 9:36 pm

    AMENZI?

  49. Laura Horea spune:
    8 mart. 2010 la 9:43 pm

    AMENZI!!!

  50. Cristia spune:
    24 iul. 2011 la 3:59 pm

    Felicitari dnei Popa Maria … stiu ca vin tarziu cu raspunsul la topicul dvs – dar cred ca daca noi – stapanii de caini – strangem in urma noastra, incetul cu incetul vom schimba si mentalitatea celorlalti cat si parerea oamenilor despre detinatorii de animale. Desigur ca ne-ar fi mai usor daca am gasi pungulite in strada dar cum stim ca vom iesi cu patrupedul nostru la plimbare, putem sa indesam cateva pungulite in buzunar. Eu mereu le port si deseori imi sunt folositoare si in afara plimbarilor :). Si poate ne vom invata sa atragem atentia celor de langa noi – frumos dar asertiv – atunci cand n-o fac!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Produse ecologice direct de la producători certificați

Agricultura ecologică protejează solul, apa și biodiversitatea, contribuind la combaterea schimbărilor climatice. Alege produsele ecologice locale pentru tine și pentru mediu.

  • Fructe de cătină ecologică congelate 500 grFructe de cătină ecologică congelate 500 gr

    Categorie: Fructe

    Preț: 15 lei

    Produs și vândut de: Dano Plant S.R.L.

    Comandă
  • Miere ecologică de salcâmMiere ecologică de salcâm

    Categorie: Miere și alte produse apicole

    Preț: 45 lei

    Produs și vândut de: Lelcu Nadia -Maria P.F.A.

    Comandă
  • Suc de aronia 3 L din agricultura ecologicăSuc de aronia 3 L din agricultura ecologică

    Categorie: Sucuri nectaruri și siropuri

    Preț: 80 lei

    Produs și vândut de: Huțănașu Daniel-Bobi I.I.

    Comandă
  • Suc de mere și cătină ecologicăSuc de mere și cătină ecologică

    Categorie: Sucuri nectaruri și siropuri

    Preț: 35 lei

    Produs și vândut de: Agromec Cheresig S.R.L

    Comandă
  • Ulei de floarea soarelui extra virgin presat la rece 500mlUlei de floarea soarelui extra virgin presat la rece 500ml

    Categorie: Uleiuri

    Preț: 13 lei/buc

    Produs și vândut de: Fermele Ecologice Silvania

    Comandă
  • Rosii Cherry bioRosii Cherry bio

    Categorie: Legume

    Preț: 50 lei/ kg

    Produs și vândut de: Enni Ecologic S.R.L.

    Comandă
  • Făină integrală ecologicăFăină integrală ecologică

    Categorie: Produse de morărit și panificație

    Preț: 7 lei/kg

    Produs și vândut de: Moara BIO Tulucești

    Comandă
  • Suc de pere BIO, 3l bag in box, Transylvania’s Finest FoodsSuc de pere BIO, 3l bag in box, Transylvania’s Finest Foods

    Categorie: Sucuri nectaruri și siropuri

    Preț: 28 lei

    Produs și vândut de: Fim Food Industry Management S.R.L.

    Comandă
  • Faina de grau spelta BIO dietetica tip 1750Faina de grau spelta BIO dietetica tip 1750

    Categorie: Produse de morărit și panificație

    Preț: 10.50 LEI

    Produs și vândut de: Agranoland S.R.L.

    Comandă
  • Ceapă roșie bioCeapă roșie bio

    Categorie: Legume

    Preț: 7 lei / kg

    Produs și vândut de: Agrifarm S.R.L.

    Comandă
Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit către Asociația „100% pentru mediu”

Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit către Asociația „100% pentru mediu”

Completează formularul 230 în favoarea Asociației 100% pentru mediu și transformă 3,5% din impozitul tău într-un ajutor concret pentru cauza în care crezi!

Iată câteva dintre proiectele noastre:

primaimpadurire.ro – un proiect de informare a potențialilor aplicanți la fondurile PNRR pentru împăduriri
puietiforestieri.ro – centralizează și inventariază ofertele pepinierelor silvice
primalivada.ro – campanie pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat, „Prima livadă”
agriculturaecologica.ro – registrul producătorilor agricoli înregistrați în agricultura ecologică
produsecologic.ro – produse ecologice direct de la producători certificați
procesatori.ro –  conectează fermierii cu procesatorii de legume și fructe, având ca obiectiv reducerea risipei alimentare.
colectaredeseuri.ro – informare și conectare a actorilor implicați în colectarea sepaarată a deșeurior
scoaladepuieti.ro – povestea înființării unei livezi plecând de la semințe, încurajând biodiversitatea și documentând fiecare pas
adoptiicaini.ro – platformă de adopție online a câinilor fără stăpân
adoptiipisici.ro – platformă de adopție online a pisicilor fără stăpân
pompiervoluntar.ro – pentru stingerea incendiilor de vegetație

Completeză formularul online

Copyright © adoptiicaini.ro 2008 - 2026
dezvoltat de asociația 100% pentru mediu | contact

Politica de confidențialitate
Ai nevoie de ajutor?