Adapostul Bucov

Carte de vizita

Jud. Prahova
Contact: Director Vlad Catalin / Dr. Serviciu Rusu Dragos / Th. Raicu Gheorghe
adapost: 0244275702
secretariat: 0244275972
Inregistreaza-te pentru voluntariat
la Adapostul Bucov

Adapostul de la Bucov / Ploiesti
Adapost Bucov
Localitate: Ploiesti
Adapostul Primariei din Ploiesti, numit Serviciul pentru ocrotirea animalelor si mediului, parte componenta a institutiei Administratia Parcului Memorial Constantin Stere

Telefon: adapost:     0244275702
secretariat :0244275972
02.10.2010 : efectiv caini 580

Director Administratia Parcului Memorial Constantin Stere – Vlad Catalin
Sef Serviciu zoo + caini comunitari – Rusu Dragos
Sef formatie caini comunitari – Raicu Gheorghe

86 comentarii
1 2

si app adapostul nu e supravegheat de camere video ca daca ar fi s’ar vedea ce se intampla acolo…knd organizatia din care fac parte a vrut sa amplaseze camere,administratorul a pus lacat p poarta…ce sa insemne asta?

In cartierul 9 mai, langa stadionul Astra, sunt multi caini nesterilizati. se poate face ceva in privinta asta? Sau i lasam asa, sa continue inmultirea, bine hraniti de doamne inimoase.

La blocul meu sunt vreo 7 caini, tineri, plini de energie deoarece sunt hraniti bine de doamne prea sufletiste. Acesti caini latra, fara sa exagerez, 27 din 24 de ore, fara oprire, non stop si tot timpul. Am trait sa vad si cum unul din ei s-a urcat pe un automobil de lux, in timp ce se jucau, ceea ce este fantastic si tipic acestei tari. Vara, geamurile stau deschise si nu pot sa invat pentru scoala, televizorul trebuie dat la maxim, plus stresul psihic creat de sunetul de latrat al acestor caini…

Mai asta „deranjat” de latratul cainilor,dar rromii din cartierul tau,cartier de rromi,un cartier nu prea civilizat,cu oameni la fel,nu te deranjeaza?
Iesi la ei,vrodată sa le zici sa dea manelele mai incet?
Sau sa nu se mai bată,injure,etc…
Iti spun eu,ti-e frica,taci malc…pai mai auzi cainii de manele,si scandaluri,in cartierul 9 mai???
Ma indoiesc…

Buna ziua as dori sa intreb si eu daca aveti un e_mail si il puteti totusi afisa sau un numar de tel. fix pentru toata lumea care se uita pe site .merci.

Mai oameni buni, vad ca decat problema cainilor a ramas nesolutionata, ca in rest toate sunt bune si frumoase. Cersetorii nu va deranjeaza?Decat niste biete animale…Poate unii nu mai au somn..si de aia aud latratul cainilor..Sa va fie rusine!Asa oameni, asa Romanie!

Angel, vad ca Mihai e deranjat de faptul ca nu poate invata vara cu geamul deschis. Probabil ca vrea sa invete versurile manelelor si din cauza cainilor care latra, nu aude foarte bine ce spun aia acolo.

N-ai ce le cere astora gen Mihai, nici nu merita sa-ti bati capul cu ei.

BUCOV=AUSCHWITZ !!!

Bineânțeles că mai sus e vorba de „adăpostul” de la Bucov,comparat cu Auschwitz pentru condițiile izbitor de asemănătoare oferite sufletelor găzduite.
Revin cu amănunte!

Locuesc in Jungla tarii PLOIESTI zona bul.Bucuresti zona stapanita de haite de caini fiorosi ce ameninta viata locatarilor si celor ce tranziteaza zona,am sunat de nenumarate ori la adapost ptr.a lua masuri…. au trecut luni de zile si nimica ,incepand din sensul giratoriu spre gara daca mergeti pe jos pe str.INDUSTRIEI cel putin 200 de caini in haite ce isi apara teritoriul muscand pe furis permanent,mai nou pe timpul ierni au nascut pui in casutele ne agrement din incinta gradinitei nr.30 ,mamele puilor musca copii de gradinita aflati la locurile da joaca COPILUL MEU ARE COSMARURI DE CAND LA TOPOGAN A FOST AGRESAT DE CAINII DIN ZONA .CINEVA SA IA MAAAAAASURI SA NU LUAM NOI CEI CE SANTEM TRAUMATIZATI DE ACESTA HAITE FIOROASE NE ESTE FRICA SA IESIM DIN CASE .CUM SA FOLOSIM SPATIILE AMENAJATE PTR.RELAXARE DACA SINT PLINE DE CAINI CARE MUSCA

Cainii vagabonzi trebuie eutanasiati sa scapam de ei odata.Strangeti-i domnilor de la adapostul Bucov de pe strazi ca nu au ce cauta acolo.
In dreptul Uzuc-ului si pe Fratiei sunt numai caini ca nu poti sa treci de ei: latra si musca.

dar oare exista vreun adapost de caini care sa fie un adapost in adevaratul sens al cuvantului???sau poate k unii nu inteleg cuvantul :-??

atentie mareee tuturor.nu va duceti animalutele sa le castrati/streilizati la bucov,sunt niste conditii execrabile,am vazut cu ochii mei va jur.mi am duc catelusa lup la sterilizat si a venit de acolo bolnava de jigodie.nu se stie daca va mai trai.caini sunt cate 5 intr o cusca,unii peste altii,iar cei micuti de dedesubt se sufoca.doamne pur si simplu oribil.pt ca mi am dus catelusa si am luato aproape moarta o sa i dau in judecata pe domnii *doctori*.si cunosc multe persoane nemultumite.

FIRATI AI DRACULUI DE NENOROCITI.MI AM DUS CAINELE LA STERILIZAT SI A LUAT JIGODIE,DIN CAUZA UNOR SCARBE IMPUTITE DE ACOLO.TREBUIE DATI IN JUDECATA.ADICA IMI DUC CAINELE SANATOS SI IL IAU BOLNAV.SUNT NISTE CONDITII ORIBILE.DACA VRETI SA VA MAI VEDETI CATELUL NU L DUCETI ACOLO.NU VA DORESC SA ajungeti sa vedeti ce e acolo.caini unul peste celalalat se mananca intre ei.trebuie sa facem ceva.daca mai este cineva care au patit ca mine va rog sa ma contactati la id innocent_girl2092 si ii dam in judecata pe oamenii fara suflet de acolo.niste hingheri imputiti.

Locuiesc in cartierul Bereasca si pe strada in care locuiesc respectiv leandrului sint foarte multi ciini comunitari care se imultesc vazind cu ochii.Avem 3 catele gestante care fiecare acum are cite5-6 ciini.Din acest motiv rog pe cei care sint in masura sa ii castreze sa nu se mai poata inmultii, si sa ia cateiii mici.
Sperrrr sa auda cine trebuie pentruca asa nu se mai poate.Mii de multumiri celor care inteleg situatia actuala.

de ce nu aveti inima ce aveti cu ei de ai bateti ii omorati cu otrava daca nu stiti sai ingrijiti lasati pe strada ca stie alti sai infrijeasca uoooooooooooooooo huoooooooooooooo nemilosilor

aia de la bucov nu au suflet dispar cainii din adapost fara sa observe nimeni sunt si ei niste suflete nevinovate de ce ii omorati criminalilor nenorociti sunteti niste oamneni fara inima si voi toti astia care aveti ceva impotriva cainilor fara stapan ar trebui sa va puneti in locul lor sa vedem daca va convine sa fiti maltratati si chinuiti asa k ei k nu au niki o vina cainii ca s-au nascut k tot oamnenii sunt de vina ca nu ii sterilizeaza acesti oamneni sa va dea dumnezeu la cei care le faceti rau numai rau si voi astia care va deranjeaza cainii nevinovati are trebuii sa faceti ceva ptr ei nu sa ii faceti sa dispara mai repede…brutelor ce sunteti

daca ar exista oamneni cu suflet ar trebui sa se straga mai multi sa fie impotriva eutanasierii lor k nu este corect de ce sa nu traiasca si ei ce vina au si de ce sa stea la bucov in acel calvar si chin maltratati si batuti si omorati fara pic de mila de ce nu faceti ceva si pentru ei k si ei au suflet la fel k uni din noi k nu toti au suflet si nu se gandesc la bietele suflette nevinovate sunteti niste animale voi ma astia care ii omorati pe caini mai animale ca ei sunteti voi ar trebui sa dispareti de pe pamant nu ei k eu nau niki o vina voi sunteti nenorociti k nu aveti inima in voi…si ii ucideti fara pik de mila sa dea dumnezeu la toti cei care ii omoara sa nu aveti parte de ce aveti mai scump pe acest pamant…k sunteti niste escroci doar banii va interesesaza nu va intereseza bietele suflete care sufera din cauza voastra…k sunteti niste imputitii…

ECHIPELE CARE ” CULEG’ CATEII LA INTERVENTIA UNOR PROPRIETARI IRESPONSABILI , DIN CURTILE ACESTORA, STIU CA PENTRU TOATE ACEDSTE ANIMALE TREBUI FACUTE ACTE???
eU STIU UN CAZ RECENT DE CIINI ABANDONATI , RIDICATI DIN CURTEA LOR LA SOLICITAREA CHIRIASULUI,FARA INTOCMIREA DOCUMNETELOR CF.LEGII.
DVS. REPREZENTANTII ADAPOSTULUI PUTETI COMENTA IN VREUN FEL, AVETI VREO EXPLICATIE??

Am fost azi sa adopt un catel de la adapostul de la bucov si sincer sa fiu cred ca am asteptat 40 de min doar ca un angajat sa isi faca timp pt mn si a venit la poarta si mi-a spus ca daca vreau sa intru in adapost trebuie sa imi fac vaccin antirabic :)) si cica el imi aduce catei la poarta sa ii vad =)) asa ceva se poate intampla doar la noi in romania ,in fine va dati seama ca am plecat nu aveam de gand sa stau sa imi aduca toti catei la poarta sa ii vad:))

la Bucov se omoara cainii in modul cel mai cumplit si da nu se mai da acces publicului cu toate ca acest adapost este unul finantat de primarie din banii nostri. Problema este ca momentan acest nenorocit de director operste adoptiile.Nu exista nici un motiv logic pentru care sa se doreasca pastrarea animalelor in adapost pe banii contribuabililor decat doar daca aceste animale ar fi ulterior ucise contra cost…tot pe banii nostri!! ceea ce se si pregateste momentan. Exista adoptii internationale oprite momentan din aceasta cauza! Animalele erau pregatite trebuiau doar sa plece. Numai ca nu li se mai da drumul sa plece!
ceea ce se poate face momentan este PRESIUNE. Nu blesteme si alte chestii inutile.
cereti-va drepturile! daca noi platim pentru adapost dorim sa putem sa adoptam de acolo sa avem acces la acel adapost sa vedem ce se fac cu banii ploiestenilor
TELEFONUL PRIMARULUI:
0 800 800 884
mailul primarului

JUNGLA BARIERA BUCURESTI PLINA DE CAINI FIOROSI FEMELE GESTANTE SI PARCURI PLINE DE RAHATI.AM SUNAT LA ADAPOST DE N ORI SI PROMISIUNI .TRAIM CU TEAMA CA VOM FI MUSCATI.STIATI CA DACA ESTI MUSCST DE UN CAINE TURBAT SI NU FACI TRAMENT IN 24 ORE SE *MOARE* CU ORICE TRATAMENT AI INCEPA

Cea mai buna solutie ar fi ca, animalele de pe strada sa fie odata si odata castrate NU omorate, pentru a nu se mai inmulti.Oricum suntem intr-o tara in care toate sunt pe dos , intr-adevar si eu am fost muscata de un caine vagabont dar nu sunt de acord ca toti cainii sa fie omorati adica sa plateasca pentru alte cateva sute. De ce nu poti invata fiind ca ,cainii latra? Latra pentru ca si-au gasit un teritoriu acolo in fata sau spatele blocului,pentru ca acolo sunt hraniti de oameni milosi ca si tine, pentru ca eu nu cred ca in viata ta nu ai hranit un caine al strazii. Asta e, acum cainii ce sa faca,sa plece de la sursa de hrana? niciodata. plus ca nu mai sunt locuri in adaposturi. Poate daca TOTI cainii ar fi sterilizati (bineintele daca am avea fonduri suficiente) pentru se spune ca nu sunt, ei nu s-ar mai inmulti , ar fi dusi in adaposturi, NU tinuti in casa de oameni milosi care dupa 4 zile ii arunca din nou in strada, in adaposturi ar fi mai putini si ar fi adoptati ceva mai usor. Nu va mai certati din cauza oamenilor si a cainilor, cu totii suntem de vina, dar in special oamenii, daca tu te opresti din a mai hrani cainii vagabonzi, lumea asta s-ar schimba.

HAITE DE CAINI IN BARIERA BUCURESTI TERORIZEAZA SI UCID TOT CE PRIND .AM SUNAT DE N.ORI SI NIMIC IMI ESTE FRICA SA MAI IES DIN CASA ,NU POT SCOATE COPILUL IN PARC .CA NU MAI SPUN DE RAHATI .SA IA CINEVA MASURI.

as vrea sa adopt un caine din acest centru de ce acte as avea nevoie eu sunt din Breaza dar voi veni sambata la ploiesti si as vrea sa stiu dak va gasesc acolo

Sunt haite de caini in zona UZUC si blocuri. De cate ori trec prin zona ies haite de caini vagabonzi dintre masini, se reped si latra la toti cei care trec pe acolo, incat numai inarmat cu pietre pentru aparare poti scapa, altfel tabara pe oameni si ii musca.
Este infiorator pentru mine sa ma simt amenintata cand acestia latra, se reped neincetat si-si arata coltii. Va dati seama ce simt copiii din zona. De ani de zile aceeasi situatie.Este inuman ce ni se intampla. Suntem in Europa doar geografic, dar in Africa in realitate.
Rog adapostul de caini de la Bucov sa ia masuri sa fie luati toti cainii vagabonzi din zona pentru ca noi oamenii platitori de impozite si taxe si copiii nostri sa ne putem deplasa in siguranta si civilizat pe strazi.

dc nu raspunde nimeni la telefon as dori sa adopt un catelus

Nu stiu de ce toata lumea arunca vina pe bietele animale… normal ca musca, sunt animale care sunt batute, neingrijite si alergate cu pietre de aceea au devenit asa agresivi, tot din cauza noastra. La Bucov sincer e pacat daca ajunge un caine fie el bun sau rau… nu merita sa treaca prin chinul acela zi de zi…

Mai oameni buni….cu ce sunt vinovati caini care traiesc si ei asa cum pot in strada?? De vina sunt oamenii aceia care ii lasa in strada….atunci cand au o catea cu pui….de ce arunca puii aceia la gunoi?? nu ar fi mai bine sa ii ingrijeasca pana le gasesc un stapan care sa le ofere un adapost?? Nu inteleg ce e asa de greu…cine are catea si nu a vrut sa o sterilizeze sau nu a putut….sa suporte consecintele….sa le gaseasca stapani care sa ii ingrijeasca…nu sa isi bata joc de ei…sa ii arunce cu pungile prin camp sa moara sufocati acolo….nu sa ii lase langa sosele unde pot si calcati de masini…sunt niste animale nevinovate!!! Pe noi daca ne-ar arunca cineva la gunoi fara nici o vina cum ne-am simtii?? Urasc acele persoane care abandoneaza animalele si sper sa nu le ajute Dumnezeu….unii oamenii sunt tare nemilosi….au inima de piatra…De fapt acei oameni sunt mai animale decat animalutele abandonate…

va rog sa treceti si prin enachita vacarescu
stiu ca pentru unii concetateni sunt mai importanti cainii vagabonzi si nu copiii care ar trebui sa se joace intr-un oras curat, fara purtatori de diverse boli si printre rahati; daca iubiti cainii, va rog sa o faceti intr-un mod resposabil si cu respect fata de cei din jurul vostru. Stiu ca asta e tara in care traim, frumoasa – pacat ca este locuita; noi, romanii ne meritam pe deplin soarta: nu vrem sa invatam nimic bun si daca incearca cineva il luam la misto

Salut,
Am intrat si eu pe acest topic din dorinta de a gasi un nr de telefon de la cei care trebuie sa aiba grija de javre.
Am citit un pic ceea ce se scrie pe aici si tin sa le anunt pe aceste doamne inimoase sa ia toti cateii si sa ii bage in……..
Jigodia asta de tara in care traiesc ma scarbeste cand vad atatea idioate de femei dand de mancare javrelor(javra la javra trage).
Scriu aceste randuri pentru ca la ora asta la care va scriu m-am trezit in latrat de caine si doar ce am scos capul pe geam si am vazut vreo 20 de javre chelalaind de mama focului.
POATE FACETI CEVA CU JAVRELE ASTEA DIN ORAS CA M-AU DISPERAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am o catelusa de peste 15 ani si as dori sa o dau la adapost,daca e cineva dornic sa o ia cu drag o dau.Locuiesc la bloc si nu mai pot sa o tin deoarece nuu se mai stapineste si face numai prin casa toate neesitatile, Ma angajez ca ii dau mincare pe fiecare luna numai sa o ia cineva la curte s-au dvs la tarc. Multumesc si va doresc o zi buna.

va rog ,cum o scap pe bunica de vreo 15 caini maidanezi .locuieste in satul trestienii de jos ,com.dumbrava jud prahova .CE NE SUGERATI?

Astazi, 23 decembrie 2012, pe la pranz, am vizitat impreuna cu sotul meu acest adapost pentru ca doream sa adoptam un catel pentru a ne pazi casa de la tara.
Domnul doctor in grija caruia sunt cainii, ne-a aratat cele 650 patrupede care isi asteptau stapanii. M-au impresionat mult. As fi dorit sa-i iau pe toti, dar, fireste, nu e posibil. Si nu am simtit asta pt ca as fi vazut ca nu sunt bine ingrijiti, nu, aveau custile curate, aveau mancare,am vazut ingrijitori care se ocupau de ei.Saracii caini, sunt tare tristi !
Mergeti , daca puteti si adoptati unul.Noi l-am luat pe Nero.Speram sa fie in continuare la fel de vesel cum a fost azi pe drumul spre casa.Multumesc celor care l-au primit in adapost si care au avut amabilitatea sa astepte pana ne-am decis.Oamenii astia isi fac treaba cu profesionalism..

auzi ba ala zis hingheru si mucosul ala din 9mai….si fetele care spun ca copii lor nu au loc de caini si vai de ele ce pacate au….lasati cainii in pace si vedeti.va de treburile voastre ca nu le dati voi macar un rahat de mancat ca vad ca faceti pe voi des….nu ei sunt de vina scaietilor ca traiesc ci voi ca traiti…mama voastra de criminali….va este greu sa cresteti un catel fetelor si considerati ca numai copii vostrii merita aceasta onoare?…nu?…mama voastre de femei fara suflet…sa va…in gura….asa meritati toti astia ca voi!Taranii naibii de urati!

vreau sa adopt un ciine lup corcitura cu ciobanesc, sa fie baietel
deoarece am cumparat o casa la tara, si doresc un catel lup,baietel
deoarece mai am o catelusa de apartament si cind merg la tara sa se joace cu el, si doresc sa-mi pazeasca casa, deoarece sotul meu o sa locuiasca acolo.cin aveti un catel va rog sa ma apelati sau sa-mi trimeteti un mesaj.
multumesc.

Voi astia “iubitori de animal” mai taceti dreaq din gura si luatii voi pe toti acasa la voi.Ce vreti sa le dea cate un copan pe ora si cate o loja incalzita?! Mor oamenii si copii in spitale si voua va arde de conditiile bietelor animale crescute de inconstienti ca voi pe strazile orasului.
Ba Tavi si Angel! Pt manele pe strada date la maxim exista POLITIE!Ce inseamna ca daca traim printre tigani suntem obligati sa acceptam orice? Pt. javrele care latra nonstop ce exista? Otrava? Nu cred ca e o solutie normala, dar vad multe persoane aduse in stare sa o folseasca. Galagia haitelor a devenit un cosmar!

Buna ziua!As dorii sa aflu daca mai primiti caini(am 6 caini acasa maidanezi si nu pot sai mai intretin si trebuie sa ma mut)Va multumesc! nr tel 0736257807

dau spre adoptie iubitorilor de animale 4 cateluse foarte frumoase au o luna jumate au inceput sa latre sant jucause adresa baicoi prahova 0726332572

In atentia d-nei Venera Negoita
Am vazut ca dorinti un caine ciobanesc german. Am unul pe care l-am gasit pe strada, cred ca era abandonat sau pierdut, l-am hranit si nu a mai plecat de la poarta. Este foarte inteligent, dar din pacate nu putem sa il tinem. Daca doriti, lasati mesajul aici.

ungureanu florentina 5 septembrie 2013 la 1:14 pm

am luat o catea lup de aici pentru ca eu stau la curte si am avut probleme cu hotii am vrut sa iau doi caini mari indiferent daca erau maidanezi si mi.au cerut 40 de ron de caine va vine sa credeti ca aici in loc sa te incurajeze saadopti mai rau te scarbeste? cineva sa faca ceva ca aici cainii se vand pe bani

Ce se intampla cu voi? Voi chiar nu stiti ce inseamna un ADAPOST?Ati inceput sa omorati bietele animale si sa le bagati in sac?Sa va fie rusine…ala nu este un adapost este iadul pentru acele animale nevinovate..cei care fac aceste lucruri oribile sper sa aiba parte de aceeasi moarte ..sa vada si ei cum este si prin ce trec acele animale…din cauza oamenilor ca voi imi este rusine ca sunt romanca…Exista un Dumnezeu acolo sus care le vede pe toate..stati linistiti ca o sa platiti cu varf si indesat pentru ceea ce face voi acum!!

ce ati facut fratilor cu cainii de pe strazi ? de ce i ati ucis ? ce-ati jurat d-lor medici ? ce valoare mai are juramantul pe care l-ati facut ? unde va este moralitatea ? cu ce sunteti voi mai buni ? de ce voi aveti dreptul la viata si aceste fiinte nu ?

sa-i mancati copti la cina! pofta buna !

Nicole
Un om care iubeste cu adevarat fiintele

Salut! Eu privesc termenul “eutanasiere” – curmarea unei suferinte. Cainii de pe strada nu pot fi ingrijiti, nu pot fi protejati si nici oamenii care intra in contact cu ei. Am doi copii iar unul dintre ei a fost muscat de o catea la locukl de joaca. Va inteleg ca ii iubiti (ii iubesc si eu la fel) dar nu ma pot ocupa de ei. Si nici statul roman. Ganditi-va la copiii care nu merg la scoala, nu au parte de educatie din cauza saraciei. Nici pe ei nu-i ajuta statul roman.
Sunt de acord acum cu eutanasiere. Situatia a scapat de sub control. Sunt de acord si cu educarea oamenilor astfel incat sa ajungem peste cativa ani sa nu mai aruncam puii de catei sau pisici la marginea drumului si sa-i lasam sa moara acolo. Poate o sa ducem animalele de buna voie la veterinar, o sa le vaccinam, o sa le sterilizam daca nu avem nevoie de zeci de pui pe an. Vreau sa devenim responsabili (sa ne gandim si la binele oamenilor din jur) si sa nu mai fim indiferenti.
Sunt de acord: iubiti animalele (dar oamenii cand v-ati oprit sa-i mai iubiti)???
Nu ma judecati pentru opinia mea! Nu judecati pe nimeni pentru opiniile lor! Acceptati-i pe ceilalti – de aceea se spune ca traim in democratie!

In cartier Polux sunt vreo 15 dulai care dupa ce latra degeaba toata noaptea, mai sunt si agresivi pe perioada zilei. Veniti macar sa-i rariti daca nu pot fi prinsi toti.

la ce ora se dechide duminica si la cat se inchide .

Ce ma sfatuiti sa fac cu un maidanez pe care de un an il hranesc, il adapostesc, il ingrijesc iar el mi-a incaierat fetita de 2 ani in fata caseiin curtea mea. Unde sa-l duc? Cred ca sunteti de acord ca intre copil si caine aleg copilul. Avand in vedere ca din cauza lui am ingradit gainile cat se poate de bine deoarece ii plac tare.

manuel georgescu 2 iunie 2015 la 7:16 pm

As vrea sa intreb daca pot aduce la dumneavoastra la adapost 2 catei de 1 1/2 luna.

POPA MARTHA GLORIA 3 noiembrie 2015 la 11:49 am

FURAT CAINE RASA AKITA INU IN DATA DE 31.10.2015 ZONA PARC BUCOV PRAHOVA!
ORICINE CUMPARA UN ASEMENEA EXEMPLAR IN RAZA JUDETULUI PRAHOVA CAT SI IN TARA IN URMATOAREA PERIOADA SI NU SE DUCE LA UN CABINET VETERINAR PENTRU IDENTIFICARE CIP ,SE FACE COMPLICE DE FURT CALIFICAT!
CAINELE A FOST DAT IN URMARIRE NATIONALA PE RAZA TUTUROR CABINETELOR ,PADOCURILOR SI TARGURILOR DE ANIMALE DIN ROMANIA!
RUGAM PE TOTI CEI CARE AU INFORMATII CE POT AJUTA LA GASIREA LUI SA CONTACTEZE NUMERELE DIN ANUNT!
OFERIM RECOMPENSA SUBSTANTIALA !
MICROCIP SERIA :642090000518551
SEMNE DISTINCTIVE:
INALTIME:50CM ,50KG,CULOARE ALB-GALBUI, OCHII NEGRII,ZGARDA MARO,
SEMN DISTINCTIV:O URMA PE FRUNTE CAT MARIMEA UNEI PALME CU PAR MAI SCURT
RASPUNDE LA NUMELE DE SAKI

OFERIM RECOMPENSA SUBSTANTIALA !
TEL:0723847648 /0722727861 /0723838482

Am pierdut un caine rasa shih-tzu de pe clementei( republicii vest II) raspunde la numele rocky! Este maron cu bot negru! Are 2 luni jumate! A tot fost vazut prin malul rosu dar nimeni nu l-a prins!

1 2