acum 13 ani

1 Martie – Miting la Palatul Paralamentului impotriva intentiei de a se adopta eutanasia ca metoda de gestionare a cainilor comunitari

Confirma participarea pe www.protectiaanimalelor.org

Federatia Nationala pentru Protectia Animalelor (FNPA) organizeaza Marti, 1 martie, ora ora 13:00 de la ora 14:00 (miting autorizat), Bucuresti Palatul Parlamentului, str. Izvor 2-4, la intrare Camera Deputatilor (in fata parcului Izvor)

M I T I N G

Impotriva intentiei de a se adopta eutanasia, incarcerarea sau lasarea la latitudinea primariilor (varianta despre care s-a discutat) optiunea pentru metoda de gestionare a cainilor comunitari.

Nemaivorbind de eutanasie, cunoastem cu totii ce inseamna lagarele primariilor dar mai ales ce insemna sa lasi la alegerea primariilor decizia de viata sau moarte a cainilor. Daca pentru deputati, “spalandu-se pe maini”, este cea mai confortabila decizie, multi primari (mai ales cei ce au facut presiuni imense asupra deputatilor PDL) asteapta “legea eutanasiei” sau legea “fac ce vreau”. Chiar daca exista si primari ce realizeaza beneficitatea sterilizarii si pe care o aplica vor trece ulterior la ucidere din cauza abandonului masiv al altor caini din celelalte localitati care le vor umple strazile. Eutanasia, incarcerarea sau legea “optionala” vor avea acelasi impact: sute de mii de caini omorati si alte sute de mii de caini in strada, continuu, la nesfarsit. Marti se planifica a fi VOTUL Comisiei de administratie publica asupra PL 912 – prin care se decide daca viitorul animalelor va fi altfel decat trecutul.

SUSTINEM STERILZAREA & RETURNAREA ca unica si dovedita solutie pentru rezolvarea situatiei cainilor comunitari

Va asteptam cu pancarde, afise, banere …..

Alte orase…

Iasi – FLASHMOB in Piata Unirii, Marti, 1 martie, ora 13:00,

Timisoara – FLASHMOB in Piata Unirii, Marti, 1 martie, ora 13:00,

Cluj – FLASHMOB in Piata Matias Corvin, Marti, 1 martie, ora 13:00,

Bacau – FLASHMOB in fata Casei de Cultura, Marti, 1 martie, ora 14:00,

Cei care nu puteti organiza in orasul dvs dar doriti sa participati va asteptam la Bucuresti.

SA ARATAM MARTI CATI LUPTAM CU ADEVARAT PENTRU ANIMALE!

SA ARATAM CAT SUNTEM DE MULTI!

142 comentarii
1 2 3

nu-mi vine sa cred ceea ce citesc….mai oameni buni,va spun acelasi lucru ca si lui cry75:daca va e asa frica,de ce nu va tratati???de ce trebuie sa plateasca niste biete animale nevinovate pentru ca va e frica???si eu am fost atacata de caini si nu vreau nici sa moara, nici sa fie aruncati in acele lagare groaznice care sunt adaposturile primariilor…eu incerc sa fac atat cat pot ca sa ajut,am si adoptat doi caini de pe strada si o sa mai iau unul…fiecare dintre noi ar putea face asta si atunci nu ar mai exista haite si copii sfasiati,cum ziceti voi…eutanasierea nu e o solutie,s-a dovedit in ultimii ani!!!!!!!!acceptati ca si aceste fiinte au dreptul la viata!!!!!nu e vina lor ca se intampla tragedii ci doar a iresponsabilitatii,fricii si IGNORANTEI noastre,ca tot zicea Trololol ca ignoranta e binecuvantare…ne-am intors in epoca inchizitiei,numai ca acum se tortureaza catelusi nevinovati in loc de oameni nevinovati doar pentru simplu fapt ca s-au nascut….mi-e sila ca traiesc intr-o asemenea tara in care majoritate bipezilor n-au depasit Evul Intunecat!!!!!!! SUNT ANTI-EUTANASIERE SI SUNT PENTRU STERILIZARE,RETURNARE SI ADOPTIE sa fie clar!!!!!!!!!!

sustin sterilizarea!!! …

eu personal sunt de acord cu eutanasierea…..
voi nu cred ca ati fost muscati de un caine…eu stiu ca este un suflet,dar din pacate nu este locul lor pe strada…eu ai consider “PERICOL PUBLIC”
multumesc de intelegere

TEODOR eu te sunstin,stiu cum este.LASATI GUVERNUL SA ISI FACA TREABA OAMENI BUNI!!!!!!!!!!
o sa ne depaseasca numarul cainilor

sper ca Dumnezeu sa va lumineze mintiile si sa ganditi si voi odata romani prosti…animalele sunt suflete date tot de EL…este un pacat la fel de mare precum avortul..este CRIMA…si nu e vina lor ca sunt pe strada..ci romanii (gunoaie) le d-au drumul pe strada …acesti oameni ar trebui bagati la puscarie la fel si cei care ii chinuie si omoara!
oricum NICIUN OM nemernic nu o sa scape fara pedeapsa in aceasta viata!
MOARTE HINGHIERILOR!

nu credeti ca ar trebui “eutanasiati ” cei ce ne conduc?ce s-a realizat in 21 de ani din `89 pana acum? tocmai acum urmaresc la protv “romania te iubesc” si vad cum se umplu unii de bani pe div. cai, respectiv la acest reportaj prin mafia lemnului.altii s-au imbogatit pe banii de la stat ptr. sterilizarea cainilor. si tot asa! ce vina au bietele animale care au ajuns in strada?nu tot “oamenii civilizati” i-au aruncat in strada?cei care si-au luat caini de rasa isi imperecheaza animalul cu bietele animale din strada si la fel ca si prostituatele isi satisfac nevoile si le lasa balta!biata catelusa fata in str. , puii cresc si uite asa …omul “nou” “civilizat” vrea sa eutanasieze bietele animael. si eu am fost muscata de caini pe str., dar cu caine cu stapan!ce ziceti? daca v-ti invata copiii sa se poarte fr. cu un catel, daca ati vb. cand treceti pe langael sau daca le-ati da ceva de mancare nu v-ar face NIMIC!DECI: NU,NU NU!

@adina diaconu: “Aceste suflete nu au cum sa se apere…” Serios? Dar ce se intampla atunci cand aceste fiare flamande te iau pe neprevazute si-si infing coltii de-ti sfasie carnea de pe pulpa piciorului pana la os, timp in care tu strigi neputincioasa sa te ajute cineva, sa te salveze de la sfartecarea nemiloasa a cestor “suflete mici si dragalase”?

In loc sa organizati meetinguri penibile, mai bine ati lua cate o javra turbata de pe la tomberoanele bucurestilor sa o bagati in apartamentul vostru. M-am saturat sa aud cum iubiti animalele, vreau sa vad FAPTE nu vorbe (meetinguri).

sunt TOTAL de acod cu eutanasierea cainilor. Pe cei care se opun acestei intentii ii invit in Blv. N. Grigorescu sa ia cei 18 caini care te obliga se iei taxiul de la metrou pana la bloc (traseu de 3 minute), daca te prinde seara in oras, pentru ca altfel nu ai curajul sa treci prin mijlocul lor.

pentru teodor si maria
ar fi mai bine sa se inverseze locul: cine ia aruncat sa stea i strada si sa fie eutanasiati, si ciinii in curte. ar fi super.
si ati scapa de “pericolul public”. vai de voi sa cunosteti adevaratul pericol public!!!

Mirela Carmen Tomescu 27 februarie 2011 la 8:27 pm

Apropiati-va de caini.Este o mare cinste sa stii a te faci iubit de un caine, o mare implinire omeneasca, o reusita in multe domenii. Nu fugiti de natura, nu va ascundeti in asfalt.Nici un caine iubit nu musca. Incercati sa-i adapostiti, sa-i strangeti.Stati cu ei pe strada si ajutati-i sa comunivce cu oamenii, castrati-i, faceti-le adaposturi in jurul blocurilor . In felul acesta nu marul lor va fi limitat si vor tine zonele sub control. Ne putem ajuta de ei sa fie iubire si ordine in toate cartierele. Cainii, ca si alte animale vor pastra echilibrul ecologic alaturi de oamenii corecti Eutanasiati oamenii incorecti care nu muncesc, ne fura linistea si natura. Ajutati aceasta lume. Sprijiniti lupta pentru viata corect, cu animale, plante si oameni asa cum vrea Dumnezeu !!!

Mirela Carmen Tomescu 27 februarie 2011 la 8:27 pm

Apropiati-va de caini.Este o mare cinste sa stii a te faci iubit de un caine, o mare implinire omeneasca, o reusita in multe domenii. Nu fugiti de natura, nu va ascundeti in asfalt.Nici un caine iubit nu musca. Incercati sa-i adapostiti, sa-i strangeti.Stati cu ei pe strada si ajutati-i sa comunivce cu oamenii, castrati-i, faceti-le adaposturi in jurul blocurilor . In felul acesta nu marul lor va fi limitat si vor tine zonele sub control. Ne putem ajuta de ei sa fie iubire si ordine in toate cartierele. Cainii, ca si alte animale vor pastra echilibrul ecologic alaturi de oamenii corecti Eutanasiati oamenii incorecti care nu muncesc, ne fura linistea si natura. Ajutati aceasta lume. Sprijiniti lupta pentru viata corect, cu animale, plante si oameni asa cum vrea Dumnezeu !!!

cum puteti trai cu atata ura in suflet?lasati pe altii sa faca umbra pe pamant nu voi.credeti ca daca eutanasiaza cainii nu vor mai fii?de unde credeti ca s-au nascut metisii ingratilor fara suflet.de la unii care nu au grija de cainii lor si care s-au imperecheat cu cine nu a trebuit.intotdeauna vor fi caini pe strazi pentru ca tara este plina de iresponsabili ca voi.vai de sufletele voastre pagane.mi-e sila de voi cei fara suflet.

Laura, te chinui degeaba sa explici ce vrei sa zici, sunt 2-3 persoane aici cu un singur interes: recoltarea de fonduri sub tutela unor organizatii asa zis umanitare. au o furie atat de oarba incat nici nu citesc ce se scrie, e normal, li se pericliteaza veniturile.Vorbesc cu usurinta din Biblie si despre sufletele cateilor, dar arunca cu cuvinte grele cand nici macar nu e cazul, mi s-a zis pe aici ca sunt o fiara si eu si familia mea.
Eu am spus ca o solutie decenta este ca animalele sa fie sterilizate si apoi ingrijite si inchise in locuri amenajate si nu pur si simplu pe strazi.
de aici au sarit ca arsi toti, foarte ciudat.
imi plac animalele, toate, nu numai cainii, dar asta nu inseamna ca trebuie sa traim cu ele in spatii publice.
Alexandra, esti comica rau fetito, cum adica sa ne ducem sa ne tratam la psiholog si psihiatru pentru frica de caini? de ce nu ne trimiti mai bine sa ne antrenam toti in Irak sa fim pregatiti de lupta cu cainii turbati de pe strazi. Asta e solutia cand vezi o haita de 15 caini in fata? iti suni psihologul sa-l intrebi cum procedezi? Oare chiar nu vezi ca esti penibila?
Fratilor, faceti mitinguri, chefuri, strangeti fonduri, dar nu mai prostiti lumea cu sufletul vostru bun, atat cainii cat si oamenii sunt in pericol mai mare convietuind impreuna pe strazi, dar daca asta va incurca scopurile…tipati in continuare una si buna, ceea ce stiti ca aveti de facut.

eu va doresc sa va muste si pe voi un caine,pe toti cei care nu sunt de acord cu eutanasierea.

Toti cei ce au primit aceasta veste si au decis sa-si posteze aici opinia PRO eutanisiere va rog sa va prezentati si voi pe 1 la 13:00 acolo si o sa va scot dintii rand pe rand la fiecare. Va compatimesc si cu parere de rau va marturisesc nu va duce capul deloc. Daca atat poti atat faci! Mai mult nu te duce capul!

Eutanasierea este o optine in tarile civilizate unde este de exemplu si pedeapsa cu moartea pentru oameni (ex:usa). Sunt de acord ca sunt oameni care au fost muscati de caini si oameni carora le este teama de caini. Dar aceasta metoda NU este pentru Romania noastra, pentru ca la astia eutanasierea este egala cu macelarirea cainilor, de ce sa mai dea ei bani pe injectii mai bine le dam un par in cap, nu?
Nu trebuie sa inventam noi solutii, ci doar sa ne uitam la altii, unde deja se vad rezultate si sa le aplicam si noi. Trebuia investit in firme care sa-i prinda si sa-i castreze si in felul asta ar murit pe cale naturala. Iar posesorii de caini nu ar trebui lasati sa-si imperecheze cainii cu maidanezi.
Modalitati si bani sunt, dar in acelasi timp si Romania e tot asta.

daca i iubiti asa mult luoati acasa, voi astia iubitori de maidanezi, dar pe voi va intereseaza bani, nu acesti caini
tot primitivi suteti va place mizeria si caini, daca caini astia erau cu adevarat iubiti nu i mai vedeai pe strazi,stati aici si amenintati daca cineva nu este de acord cu voi,pana la urma tot
la eutanasiere se v a ajunge. ptr ca au fost oameni care au adoptat caini si dupa ce s au plictisit de ei i au aruncat in strada, ar trebui sa spuneti adevarul, despre acesti caini adoptati, mincinosilor sa va fie rusine ,,,,,,, niste ipocriti

Nu cainele e vinovat ca vine badea Ghita de la tara cu puii in punga si-i lasa la gunoiera. Nu e vina cainilor ca romanii sunt tampiti. Suntem un neam de manelari, cocalari si tampiti. Si in loc sa facem ceva pt bietele animale, dam cu pietre in ei pt ca sunt cei mai usor de atacat. Pacat ca la asta s-a ajuns. Ca daca fiecare prostan de om si-ar fi sterilizat cainele si nu l-ar fi lasat sa se inmulteasca fara control. Dar de fapt ce mai comentez… niciodata un neam de cocalari si manelari tampiti nu o sa vada lucrurile altfel…

Aline,BOIERULE,decat sa dai banii la taximetristi mai bine ai cumpara 1 kg.de oase de pui,1.90 lei/kg si ai avea 18 prieteni pe viata.Dar de ce sa nu fim un pic fitosi si sa nu ne plimbam cu taxiul daca ne permiteam,da-i dracu de caini,sa-i eutanasiem!
Marius nu mai stii romaneste?In limba noastra se scrie cum se aude:MITING.

HAIDETI LA MITING!!!

si eu sunt de acord cu eutanasierea, eu am ajuns acolo ca nu am curajul sa duc gunoiul, la tomberoane sta o haita de cain in continuu, vreo 8, cum ma apropii de ei incep sa isi arata coltii, sa maraie, intr-o zi am stat 15 minte nemiscata in frig, in timp ce ei maraiau in jurul meu, am sunat pe cineva sa vine cu masina si sa ma ia dintr-e ei, Nu este normal, eu iubesc animalele, acasa la parinti am 2 caini, 3 pisici si alte animale, m-am crescut la tara inconjurata de animale. Nu confundati iubirea fata de animale cu idiotenia de a ne expune la pericol. Voi toti cei care nu realizati pericolul, sa vedeti ce o sa va vaitati daca o sa fiti muscati si sfasiati de o haita flamanda, luati voi acasa caini daca le iubiti atat de tare, sunteti tari numai in gura si sa ne expuneti pe noi la pericole de a fi muscat, sau omorat. Eu sunt animale dragalase cat sunt ingrijite, dar altfel ei au instincte de supravietuire, de fiare salbatice, si asta inseamna ca daca trebuie sa manace e buna si carnea de om. Asa ca ganditi-va un pic, pana decideti ce hotarari periculoase vreti sa ne impuneti. Iar atatea adaposturi pentru caini, dar pentru copii amarati ce faceti? Daca luam asa cum ne-a facut Dumnezeul, atunci va explic ca omul, copii au suflet, ei sunt suflete nu caini.

– mai devreme am mancat niste litere din comentariul meu, am tastat foarte rapid, scuze pentru greseli, nu este ca nu stiu ci pentru ca m-am grabit la scris.

Eniko,

Tu ciar esti retardata.Ce dovezi ai tu ca animalele nu sunt suflete?
Iar felul in care expui problema,felul in care descrii atacurile lor arata ca ascunzi o mare frica de caini,ca esti incapabila de a socializa si pentru ca tie nu iti plac gata ii macelarim.
Ai vorbit tu cu D-zeu??? Ti-a spus el ca doar oamenii au suflet si ca restul sunt obiecte pe care le poti distruge cand ai chef tu?
Esti diabolica si comiti pacate mari incarcand sa “minti” sub numele Domnului.D-zeu a creat tot,animale si pasarile cerului,la toate le-a dat viata si la toate doar el le-o poate lua.
Faptul ca ne-a dat ocazia sa mancam carne de animal nu inseamna ca ne permite sa ucidem tot ce nu ne place, tot ce ne deranjeaza.Tampito nu intelegi diferenta sau de fapt vrei sa-i ucidem ca sa-i savurezi…oricum pe lumea ceilalta ii vei manca.
Iar in ceea ce priveste copii nu te tine nimeni sa-i ajuti, dar ma indoiesc cred ca esti genul de egosita raua intentionata care se mandreste si doreste sa faca rau.Astia sunteti voi, asa va duceti traiul,tarandu-va prin viata si incercand sa distrugeti ceea ce puteti.Rautatea este inascuta si se transmite din gena in gena, deci asa vor creste si copii tai, niste rebuturi umane fara pic de gandire si dragoste pentru animale.
Sustii ca ai caini la tara si prin asta te declari iubitoare de animale?Esti perversa femeie asta nu te face sa fii iubitoare de animale, acest lucru l-ai spus pentru a incerca sa “ascunzi” dorintele si intentiile tale criminale, ca deh nu esti bine privita cand optezi pentru UCIDERE IN MASA.
Dumnezeu este dragoste,bunatate,mila si ajutor pentru cei mai nevoiosi,indiferent ca este om sau animal.
Sau in mintea ta bolnava crezi ca te vei putea scuza in fata Domnului “explincandu-i” ca ai dorit uciderea cainilor pentru ca nu iti plac,pentru ca iti este firca si te deranjeaza,crezi ca te va ierta?Vai de tine iti duci viata degeaba pe pamantul asta facand rau,dar prin ce vei trece cand vei plati pentru raul asta!

Citat Eniko “nu este ca nu stiu” – renunta oricum nu valorezi nimic prin ceea ce gandesti, esti o nulitate din toate punctele de vedere fizic, mental,uman, crestinesc nu reprezinti nimic, halal caracter de “om”.

Citat Eniko ” nu este ca nu stiu” – renunta oricum esti o nulitate din absolut toate punctele de vedere: fizic, mental, spiritual, uman, crestinesc – halal caracter si suflet de “om”!

Dumnezeu a creat tot ceea ce este pe acest pamant inclusiv ANIMALELE UMANE cat si ANIMALELE NEUMANE si doar el poate curma viata.
Restul care o faceti sunteti UCIGASI si VETI PLATI.
Roata se intoarce, sangele nevinovat se plateste, crima ramane tot crima si ce-i mai grav impotriva unor SUFLETE ce nu se pot apara.
Vai de voi in ZIUA JUDECATII veti avea nevoie de tot ceea ce azi refuzati sa daruiti: IERTARE,IUBIRE SI MILA, dar asa cum ati refuzat sa le daruti asa nu le veti primi in veci, si cat de dureros va fi.
D-zeu stie sufletul fiecaruia,el nu poate fi inselat,nici pacalit si fiecare veti plati fiecare viata pe care ati “luat-o”.Pacatul se face si cu vorba si cu gandul, bestiilor!

Pro Sterilizare!

* STERILIZARE + RETURNARE + ADOPTIE *

Ati luat-o razna de tot. Dar cu “animalele” de voi de la FNPA cine lupta? Probabil ca inca nu au murit destule persoane sfartecate de caini. Sunteti niste idioti fara creier.

Si animalele au suflet, iar cainele a fost si este cel mai devotat prieten al omului, singurul ce nu il tradeaza niciodata.
Cele mai periculoase fiare ale acestui pamant sunt unii “bipezii” capabili de ura si distrugere.

Pentru Reply,

“animale” sunt doar cei ce trebuiau sa te educe, sa te invete sa fii responsabil, sa nu alegi crima , si sa iubesti tot ceea ce te inconjoara”, adica mai pe scurt sa fii OM, si nu monstru.

Sustin Sterilizarea si ma opun Eutanasierii cainilor,de ani de zile se UCID IN CHINURI (a se intelege pentru cei mai nepriceputi ca in Romanica nu exista eutanasiere!), sterilizarea este singura solutie dovedita prin care numarul cainilor de pe strada se va reduce pana la disparitie.
Si inca ceva cel mai important Sterilizarea cainilor cu stapan pentru oprirea definitiva a abandonului!
cand vom lupta toti pentru aceasta cauza si pentru aplicarea legilor atunci totul va intra in normal.
Crima nu este solutia!

Trebuie vazut adevarul, nu este vorba doar de doar de:

STERILIZARE CONTRA EUTANASIERE, ci din pacate este vorba de
DREPTUL LA VIATA CONTRA CONDAMNARE LA MOARTE, de
ALEGEREA BINELUL CONTRA RAULUI, si de OAMENII LUI DUMNEZEU CONTRA CELOR VANDUTI DIAVOLULUI.
Depinde de fiecare ce alege asa cum este si bine stiut ca fiecare va plati pentru ceea ce face in aceasta viata,caci nu aici este judecata cea dreapta si nici cea mai aspra, ci acolo sus, in viata de apoi,acolo se face dreptate si acolo vor plati cu totii.

De ce nu luam exemplul americii? Eu sunt de acord cu eutanasierea cainilor agresivi si batrani(care nu au sanse sa fie adoptati)

Este foarte simplu de inteles , nu este vorba de o alegere oarecare, ci este vorba de alegerea cea buna.
Alegem STERILIZARE CONTRA EUTANASIERE, alegem BINELE CONTRA RAULUI,alegem DREPTUL LA VIATA CONTRA CONDAMNARII LA MOARTE, alegem SA-L SLUJIM LUI DUMNEZEU SAU NE VINDEM SUFLETUL DIAVOLULUI!
Fiecare este stapan pe deciziile sale,fiecare se alatura cui vrea, dar cu totii vom da socoteala,caci pedeapsa cea dreapta si cea mai aspra nu o gasim in viata asta, ci in viata de apoi.

Este un lucru foarte complex,care trebuie inteles si tratat ca atare.
Sunt doua “tabere” ca intotdeanuna,care lupta unii pentru bine altii pentru rau.
STERILIZARE CONTRA EUTANASIERE, inseamna de fapt, DREPTUL LA VIATA CONTRA CONDAMNARII LA MOARTE,BINELE CONTRA RAULUI,OAMENII CE-I SLUJESC LUI DUMNEZEU CONTRA CELOR VANDUTI DIAVOLULUI.
Este lupta eterna dintre dragoste si ura,dintre viata si crima,dintre oameni buni si rai.
Este alegerea fiecaruia ce face in aceasta viata, D-zeu nu ne obliga sa-i stam alaturi, dar in viata de apoi El ALEGE pentru noi unde ne va fi locul, el ne pedepseste cu cea mai dreapta dar si aspra pedepsa.Daca aici pe pamant poti mitui pentru a nu plati raul facut, acolo sus nu exista nedreptate,acolo toate le veti plati cu varf si indesat.

Nu sunteti de acord cu eutanisierea cainilor?
Pai atunci veniti si luati voi toti cainii vagabonzi si tineti-i la voi acasa, nu sa ma maraie si sa se repeada pe furis dintre masini si tufisuri. Si sa le adunati si tot rahatul pe care il fac.
Pana acum ce ati pazit, v-a tinut cineva sau vreti un premiu ca luati cainii acasa?
Eu unul nu suport aceste patrupede din simplul motiv ca isi fac nevoile pe unde apuca, inclusiv cele tinute in casa si plimbate de stapanii lor, care nu le aduna rahatul, de am ajuns sa fac slalom printre rahati pe trotuar.
Pentru toate javrele vitamina Pb.

Este un lucru foarte complex,care trebuie inteles si tratat ca atare.
Sunt doua “tabere” ca intotdeanuna,care lupta unii pentru bine altii pentru rau.
STERILIZARE CONTRA EUTANASIERE, inseamna de fapt, DREPTUL LA VIATA CONTRA CONDAMNARII LA MOARTE,BINELE CONTRA RAULUI,OAMENII CE-I SLUJESC LUI DUMNEZEU CONTRA CELOR VANDUTI DIAVOLULUI.
Este lupta eterna dintre dragoste si ura,dintre viata si crima,dintre oameni buni si rai.
Este alegerea fiecaruia ce face in aceasta viata, D-zeu nu ne obliga sa-i stam alaturi, dar in viata de apoi El ALEGE pentru noi unde ne va fi locul, el ne pedepseste cu cea mai dreapta dar si aspra pedepsa.Daca aici pe pamant poti mitui pentru a nu plati raul facut, acolo sus nu exista nedreptate,acolo toate le veti plati cu varf si indesat.

Buna, inainte de toate as dori sa fac o precizare. Suntem oameni si este normal sa avem pareri diferite, dar asta nu-i da nimanui dreptul sa formuleze injurii la adresa persoanei sau sa o corecteze gramatical. Parerile trebuiesc respectate indiferent de natura lor: pro sau contra. Eu sunt de parere ca acesti caini ar trebui eutanasiati.In cazul acesta ar fi vorba de o groaza de avantaje: siguranta, liniste,bani( pe care ii folosesc pentru caini ar putea fi folositi in alte scopuri :batrani, copii),etc.Am putea sa avem o tara civilizata si frumoasa daca reusim sa fi facem,nu numai sa vorbim. Pentru cei care iubesc animalele pot adopta caini,dar asta nu inseamna ca trebuie sa stam toti ingrijorati cand iesim din scara blocului din cauza cainilor doar pentru ca unele persoane iubitoare nu sunt de acord cu aceasta solutie. S-a pus problema de sterilizare. Dupa cum vedeti nici un rezultat. Cainii pot trai foarte mult 10-20 ani,iar in timpul asta pot musca, pot lua contact cu tot felul de boli periculoase,etc. Cine plateste spitalizarea oamenilor muscati de caini ( fac referire la o doamna care a murit recent atacata de 10-15 caini din Buc),cine plateste daune? Dumneavoastra care sunteti impotriva eutanasierii???!!!

Acest site este dedicat celor care se OPUN eutanasierii cainilor, nu inteleg ce cauta retardatii care isi dau cu parerea si sustin eutanasierea lor. Orice cacacios poate sta in fata calculatorului sa se dea mare si tare.. ia plecati in pana mea si stergeti-va mucii de la nas mai intii.

Bani furati de cei de sus ar ajunge pentru sterilizare si modernizarea adaposturilor pentru caini,nu sant de acord cu eutanasierea.Bai fratilor vreau sa va spun ceva,ati dat voi viata sau puteti da voi viata cuiva chear unui animal ?,Dumnezeu a lasat aceste animale pentru a fi de folos omului nu ca sa le omoram noi nu avem acest drept doar cel care poate da viata o poate si lua e un pacat mare sa iei viata oricarei fiinte.Cei care vreti sa fie eutanasiati acesti caini ,care tot din vina voastra sant pe strazi,de ce nu faceti un miting sa scapati si de copii strazi ca e acelas lucru pentru voi.Daca nu aveti suflet pentru animale nu aveti nici pentru semenii vostri.

Toti care sunt impotriva cainilor, si a animalelor in general, sunt niste persoane care de fapt asteapta ca animalul respectiv sa gandeasca in locul lui. Sunt niste mici speriati, cu unele traume pe care nu le-au putut depasi, care nu isi accepta superioritatea de om si, implicit, capacitatea de a controla natura adica, si animalul.

Voi fi prezent la ora si locul stabilite.

nu eutanasierea e raspunsul ci sterilizarea,darsuntem prea comozi .adica unele organizatii se ofera sa faca sterilizari gratis,tot ce trebuie sa faca cetateanul roman este sa anunte ca in cartierul lui sunt multi caini comunitari si atat.dar e prea greu pentru cetateanul roman sa faca o astfel de treaba caci e prea ocupat cu tv-ul,sau cu bautura,sau cu barfa sau mai stii ce alte hobby-uri mai are romanul.suntem o tara de jigodii fara suftel.sa ne fie rusine.

georgiana,

Si eu inainte de toate tin sa fac o precizare.Din postarea ta mi-am putut da seama ca esti o “fiinta” extrem de rea si faptul ca ai primit darul vorbirii si “al gandirii” de la D-zeu nu iti da dreptul sa doresti tu uciderea unor suflete ce au acelasi drept la viata ca si tine.
Si mai intai de toate du-te si rezolva problema hotilor,criminalilor,violatorilor,molestatorilor care sunt liberi pe strazi si ei intr-adevar pot ucide, in al doilea rand nici noi nu suntem obligati sa platim taxe pentru a “intretine aceste fiare umane ” in inchisori, dar totusi ne supunem legii, iar in al treilea rand s-a dovedit ca femeia atacata de caini la cae faci referire nu a avut permisiunea de a inta pe aceea propietate privita,s-a furisat prin spatele curtii, deci si-a asumat riscul.
Aca ca,daca esti nenorocita taci din gura si nu condamna la moarte fiinte mult mai bune ca tine.
Asa sa-ti ajute D-zeu tie si familiei tale si sa te rasplateasca numai dupa gandurile tale.
Cretinoooo !

Aici nu este vorba doar despre cainii fara stapani care sunt nevinovati si sfarsesc in chinuri, este vorba de vechea confruntare intre bine si rau.
Adica STERILIZARE CONTRA EUTANASIERE,LUPTA DINTRE DREPTUL LA VIATA SI CONDAMNAREA LA MOARTE,BINELE CONTRA RAULUI,CRESTINI CARE II SLUJESC LUI DUMNEZEU si ATEI CARE SI-AU VANDUT SUFLETUL SATANEI.

Fiecare este liber sa aleaga binele sau raul, pe D-zeu sau Diavol, dar cu totii ajungem la judecata suprema, cea mai dreapta dar si aspra judecata, unde vom raspunde dar si vom plati pentru pacatele noastre. Si aceasta instanta suprema nu poate fi mituita si nici pacalita, criminalii vor da socoteala.

PACATUL DUPA CUM BINE SCRIE IN BIBLIE SE FACE SI CU FAPTA DAR SI CU GANDUL!

ALEG VIATA, ALEG BINELE, ALEG DRAGOSTEA, ALEG SA APAR TOT CE A CREAT D-ZEU SI NU SE POATE APARA DE SLUJITORII DIAVOLULUI, ALEG DREPTUL LA VIATA A SUFLETELOR NEVINOVATE.

foarte mult imi plac cainii si animalele, dar consider ca numarul lor este prea mare.

am fost in bulgaria de curand si intr-o ora cat am mers prin sofia, am vazut 2 caini in total.

daca era un caine acum si altul peste 5 km nu era o problema, dar cand se strang cate 10-20 intr-o parcare atunci cu siguranta ceva nu e in regula.

oricat de sufletisti ati fi, oricat de bun ar fi dumnezeu si oricat de mult ati iubi animalele, nu aveti cum sa aveti dreptate!

nu exista ca in secolul XXI intr-o tara cu aspiratii de civilizatie sa gasesti sute de mii de caini vagabonzi intr-un oras, care pe deasupra e si capitala!

eutanasiere acum o mare parte si sterilizare de rutina, in timp

va certati degeaba…in tara asta nu va exista nimic si nimeni care sa ajute un animal,un om sau orice altceva…sunt salariata si eu,asta conteaza?cui dai banii?ii putem da tuturor dar oricum nu vor ajunge la ei…prefer animalele pentru ca au sufletul mai bun…te iubesc chiar daca nu le dai nimic de mancare,ci le oferi doar putina mangaiere…aratati-mi un om care este asa mare la suflet…poate oamenii nu sunt rai,dar sunt extrem de egoisti…obositi de probleme,am uitat sa fim oameni…pacat…mereu aud comentarii de genul”mai bine cresti un copil decat un catel”…dar pana la urma cresti ce vrei…copii,catei, tot neajutorati sunt…noi stim sa vorbim sa spunem ce ne doare,ei nu spun nimic,sufera in tacere…dar privirea lor face cat o mie de cuvinte,numai sa vrei sa intelegi…ne ofera inmiit decat le putem oferi noi lor…ce ne costa ca in loc sa aruncam la ghena mancarea,sa le-o dam lor?sa le punem un castron de apa?si atunci nu vor mai fi rai,si nemancati…am cativa caini carora le dau sa manance…iar cand vad bucuria cu care ma intampina,mi se umple sufletul de fericire…sunt trista cand nu vad pe unul dintre ei,sufar daca unul est bolnav…le ofer atat cat pot…am dat si peste haite,dar daca stii cum sa vorbesti cu ei si te simt a fi om bun,nu iti fac nimic…ei simt sufletul omului,mai bine decat ni-l simtim noi…sunt mai periculosi cainii decat criminalii,vilolatorii sau pedofilii?Pentru un om muscat omorati un caine… un om care omoara un animal sau un om il lasati liber…atunci unde este dreptatea?Stimatii deputati si senatori au fost alesi de noi,dar nu fac nimic pentru noi…suntem multi iubitori de animale…ei ne ignora…haideti sa le aratam ca nu suntem de ignorat si veniti la miting maine…poate ne vor lua si e noi in seama,prostimea care i-am votat…sa mergem pentru cei care nu pot vorbi,doar sufera in tacere…SI EI AU DREPTUL LA VIATA LA FEL CA NOI…II IUBIM…SA LE ARATAM ASTA …

Eniko-ardelenii sunt oameni cu scaun la cap,tu esti dusa cu pluta pe Olt fato.mi-e rusine ca esti ardeleanca.du-te la korhaz.

teodor baiete tu esti pericol public.trateaza-te daca ti-e frica.cine esti tu sa hotarasti cine moare si cine nu?
maria fata,guvernul are altceva de facut pentru oameni nu sa eutanasieze cainii.eutanasiere pentru voi nu pentru sufletele nevinovate.de ce nu eutanasiem si criminalii si violatorii?tu ai vazut ce eutanasiere se face?le da cu parul in cap,care moare,moare care nu ii arunca in gropi de vii si arunca pamant peste ei.mi-e sila de voi.oricum ma voi duce la miting,dar mi-e sila de voi.niste obiecte nenorocite.

gabi,

“nu aveti cum sa aveti dreptate!” De ce, asa ca zici tu ?
Se comite masacru de 20 de ani si nu te-ai saturat,sterilizarea se practica doar de 1 an si ceva si gata sariti voi toti criminalii? Eu am dreptul sa vb pentru ca desi nu fac parte din nici o asociatie,iubesc si ajut absolut tot ceea ce are suflet,din banii proprii si fara sa ma milogesc la nimeni cum tot din banii proprii munciti de mine am sterilizat peste 13 caini fara stapan.
Tu ai facut ceva? Nu ca om sufletist caci stiu ca iti lipseste cu desavarsire sufletul, ci ca cetatean responsabil si educat al acestei tari?
Ai inteles ca un om educat, nu ca un calau ?

gabi,

“nu aveti cum sa aveti dreptate!” De ce, asa ca zici tu ?
Se comite masacru de 20 de ani si nu te-ai saturat,sterilizarea se practica doar de 1 an si ceva si gata sariti voi toti criminalii? Eu am dreptul sa vb pentru ca desi nu fac parte din nici o asociatie,iubesc si ajut absolut tot ceea ce are suflet,din banii proprii si fara sa ma milogesc la nimeni cum tot din banii proprii munciti de mine am sterilizat peste 13 caini fara stapan.
Tu ai facut ceva? Nu ca om sufletist caci stiu ca iti lipseste cu desavarsire sufletul, ci ca cetatean responsabil si educat al acestei tari?
Ai inteles ca un om educat, nu ca un calau ?

1 2 3